מוריניו סופג אש על אי שיתוף דלה עלי: "זה משוגע"

טוטנהאם שוב לא ניצחה ולאחר שהקשר לא קיבל דקות פעם נוספת, שחקן עבר ואוהד מפורסם יצאו נגד המנג'ר: "תפתחו איתו בהרכב, אני מתחיל להתעצבן". הפורטוגלי: "לא הרגנו את המשחק, יש בעיות אינדיבידואליות"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם הולכת מדחי אל דחי. הקבוצה של ז'וזה מוריניו שמטה אתמול (רביעי) נקודות יקרות בפרמיירליג לאחר שסיימה ב-1:1 נגד פולהאם מתחתית הטבלה ונותרה במקום השישי בתום 17 מחזורים, כשרק לפני חודש ושמונה ימים היא הייתה בפסגה. הספרס הובילו בזכות שער של הארי קיין בדקה ה-25, אך ספגו מאיבן קבאליירו בדקה ה-74 ונותרו עם ניצחון אחד בלבד בשבעת המחזורים שהתקיימו מאז ה-6 בדצמבר, אז החזיקו במקום הראשון.

אם לא די בכך שהשחקנים על כר הדשא לא מספקים את הסחורה, אחת הסוגיות הבוערות במועדון הלונדוני נוגעת דווקא למי שלא משחק: דלה עלי. הקשר איבד את מקומו ברוטציה של מוריניו כבר מתחילת העונה ובסך הכל שותף בארבעה משחקי ליגה, כאשר אתמול נותר על הספסל פעם נוספת. לאחר המשחק עלי פרסם בסטורי שלו באינטסגרם תמונה, בה פניו מרמזות על ייאוש מסוים מתקופת היובש שעוברת עליו.

באותו הקשר, שחקן העבר של טוטנהאם, גרהאם רוברטס, הטיח ביקורת קשה במוריניו כשצייץ בטוויטר: "לא לשתף את דלה הערב בזמן שאתה חייב שער זה משוגע, אני מצטער". הראפר איי ג'יי טרייסי, אוהד הקבוצה, הצטרף וכתב: "תפתחו עם דלה בהרכב בפעם הבאה, אני מתחיל ממש להתעצבן".

דלה עלי | צילום מסך, אינסטגרם

לפני המשחק, מוריניו שיבח את דלה עלי על "המקצוענות והגישה" שלו ואף טען כי הוא עשוי לקבל דקות, מה שלא קרה בסופו של דבר. לאחר התיקו הפורטוגלי כעס על כך שקבוצתו שוב שמטה יתרון, בגלל טעויות אישיות: "שוב ספגנו שער שלחלוטין אפשר היה למנוע. במחצית השנייה הם התחילו לשחק יותר ולא הרגנו את המשחק. יש לנו הרבה הזדמנויות להרוג משחקים, במיוחד במקרים שאנחנו מובילים אבל חסר לנו הרעב לכבוש ולסגור עניין. יש בעיות שהן אינדיבידואליות, אני לא יכול להגיד הרבה מעבר לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי