טיאגו לספורט1: "הגיע לנו לנצח. המצב שלנו לא כל כך רע"

טיאגו אלקנטרה | Paul Greenwood - CameraSport via Getty Images

קשר ליברפול אחרי ה-0:0 מול יונייטד: "יהיו לנו הזדמנויות נוספות להיות בפסגה". האלופה רשמה את הרצף הרע ביותר שלה מאז 2005, מספקת נתונים עלובים בהתקפה וקלופ הודה: "זה קצת מעצבן"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

המכונה של יורגן קלופ חורקת. ליברפול פגשה אתמול (ראשון) ביריבה קשה בדמותה של מנצ'סטר יונייטד ונפרדה ממנה ב-0:0, ובכך רשמה משחק רביעי ברציפות בפרמיירליג ללא ניצחון. האלופה התרגלה לדברים אחרים לגמרי, ואתמול שלטה מול מוליכת הטבלה, אך קשה להגיד שהייתה עדיפה, בטח ובטח כאשר אליסון בקר ביכולת מצוינת בין הקורות מנע הפסד.

צפו בתקציר: ליברפול ויונייטד נפרדו ב-0:0

כעת, המייטי רדס נמצאים במקום הרביעי בלבד בטבלה. עם זאת, הצמרת פשוט רותחת והמרחק מהמקום הראשון עומד על שלוש נקודות בלבד, כך שללא ספק דברים עדיין פתוחים לחלוטין לקראת ההמשך ולליברפול סיכויים טובים לשמור את התואר. דבר אחד בטוח, היא צריכה להרים את עצמה מהתקופה הלא טובה בה היא נמצאת.

המשחק אתמול היה המשחק שלישי ברציפות ללא כיבוש של הקבוצה. זה קרה לה בפעם הראשונה מאז חודש מרץ 2005, ויתרה מכך, היא בסך הכל האלופה המכהנת השלישית שרושמת נתון כזה. קדמו לה ארסנל של עונת 1998/99 ולסטר ב-2016/17.

רק כדי להמחיש כמה הדברים לא עובדים בהתקפה של ליברפול – שימו לב לנתון הבא. בניצחון האחרון של האדומים, ה-0:7 הענק על קריסטל פאלאס, לאחריו כולם היו בטוחים שהקבוצה הולכת מכאן לשעוט קדימה, נכבשו שבעה שערים ב-14 בעיטות לשער. מאז, בארבעה משחקים, נכבש שער אחד ב-62 בעיטות לעבר שער היריבה. בסך הכל 1.6% מהבעיטות הסתיימו ברשת.

רוברט פירמינו מאוכזב. בעיות בהתקפה | Paul Greenwood – CameraSport via Getty Images

קשר ליברפול, טיאגו אלקנטרה, התראיין בסיום המשחק לניב דוברת, שליח ספורט1 לאנגליה. הספרדי סיפר: "לא משנה מול מי אנחנו משחקים, אנחנו רוצים לנצח, לא משנה אם זה נגד יונייטד או מנצ'סטר סיטי. אני חושב שהגיע לנו לנצח, אך לצערי לא הצלחנו לעשות את זה".

האם יש לו הסבר מדוע הקבוצה לא מצליחה למצוא את הרשת בשלושת המשחקים האחרונים: "זה לא משנה, עדיין יש לנו אפשרות להיות בראש הטבלה של הפרמיירליג, יהיו לנו הזדמנויות נוספות. אנחנו לא רחוקים מהפסגה, כך שהמצב שלנו לא כל כך רע".

צפו בראיון של טיאגו לספורט1

קלופ הודה שהוא מתוסכל מחוסר החדות בהתקפה, אך בסך הכל היה מרוצה מההופעה הכללית. "אי אפשר לשלול מיונייטד להגיע למצבים במשך 90 דקות", אמר המאמן הגרמני. "עם כל הדברים שאמרו לפני המשחק, שהם בהמראה ואנחנו מתקשים, אני חושב שהשחקנים שלי עשו משחק טוב. במחצית הראשונה עשינו לחץ נהדר, אבל לא הבקענו, וזה הדבר הכי חשוב בכדורגל. המחצית השנייה הייתה קצת יותר פתוחה ואליסון לקח להם שתי הזדמנויות גדולות".

המאמן התבקש להסביר מדוע קבוצתו מתקשה לכבוש: "אין לזה הסבר פשוט. כל הזמן יש החמצות, צריך לנסות להתעלם מהדיבורים מסביב. כולם רוצים לראות גולים, אבל זה לא משהו שאפשר לכפות. זה כדורגל ודברים כאלה קורים. זה קצת מעצבן. זה כמו שיש רגעים שבהם אתה לא יכול להסביר איך פתאום אתה מבקיע מכל מצב, כמו שקרה לנו מול קריסטל פאלאס".

ביום חמישי ליברפול תהיה חייבת לחזור לנצח, כאשר היא תארח באנפילד את ברנלי (החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט2). המשחק יתקיים יום לאחר המשחקים של מנצ'סטר סיטי ויונייטד, כך שכל הלחץ יתנקז אל האלופה. ביום ראשון יתקיים שוב מפגש מול השדים האדומים, הפעם במסגרת שלב 32 האחרונות של הגביע האנגלי, וגם שם – אסור יהיה לפשל.

יורגן קלופ | Paul Greenwood – CameraSport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי