קלופ: "אנחנו בסיטואציה בעייתית, אבל אתם לא צריכים לדאוג לנו"

מנג'ר ליברפול הודה שהקבוצה נקלעה למשבר אחרי שאיבדה גם את הגביע בהפסד 3:2 למנצ'סטר יונייטד: "יש לנו בעיה בהתקפות המתפרצות". אליסון ספג ביקורת, בקבוצה נשמעו טענות שקבאני צלל כדי לסחוט כדור חופשי

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בשבעת משחקיה האחרונים, ליברפול כבשה ארבעה שערים בלבד. זה הספיק לה כדי לסיים ב-1:1 נגד ווסט ברומיץ' החלשה, היא הביסה 1:4 את מילואי וצעירי אסטון וילה בגביע, נפרדה בתיקו ללא שערים מול ניוקאסל ונגד מנצ'סטר יונייטד בליגה והפסידה 1:0 לסאות'המפטון ולברנלי. אתמול (ראשון) היא כבשה פעמיים, דבר שלא קרה מאז ה-0:7 על קריסטל פאלאס, אך חטפה שלישייה, הפסידה 3:2 ליריבה המושבעת מנצ'סטר יונייטד, סיימה את דרכה בגביע והמשיכה בצלילה הגדולה.

בסך הכל חלף שבוע מאז שהשתיים נפרדו ב-0:0 באנפילד, אבל אתמול בגביע זכינו למשחק יוצא מן הכלל שלצערה של ליברפול הסתיים מבחינתה בכישלון נוסף כחלק מינואר הנורא שעובר עליה. אלופת הפרמיירליג במרחק שש נקודות מהפסגה בליגה (וכשמנצ'סטר סיטי תשלים את המשחק החסר הפער עשוי לעלות ל-7) וכעת איבדה גם את הגביע, ולאור העובדה שלא צפויים להגיע שחקני חיזוק עד תום החלון, יהיה מעניין לראות כיצד קלופ יצליח להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות.

מוחמד סלאח, שלא כבש חמישה מחזורים ברציפות בליגה, שב אתמול להרכב ומצד את הרשת פעמיים, אבל הבעיה שוב הייתה משחק הגנה נורא. "אליסון הוא אולי השוער הכי טוב בעולם, אבל כרגע הוא לא משחק ככה", ביקר את הברזילאי העיתונאי ג'יימס פירס. במוקד הביקורות היה הבלם הצעיר ריס וויליאמס, אך בעיקר היו אלה ראשי המועדון שספגו ביקורת על כך שהם לא מעמידים תקציב לרכישת בלם בעקבות פציעות וירג'יל ואן דייק וג'ו גומז. רוברטו פירמינו, שגם כן פתח אתמול אחרי שסופסל בהפסד לברנלי בחמישי, בישל פעמיים לסלאח ובעידן יורגן קלופ הוא השחקן שבישל למצרי הכי הרבה שערים, כבר 17.

פירמינו וסלאח. בישול 17 של הברזילאי למצרי | Laurence Griffiths/Getty Images

בליברפול גם באו בטענות קשות על השער השלישי והמכריע שכבש ברונו פרננדס בכדור חופשי, בטענה שאדינסוון קבאני צלל כדי לסחוט מצב נייח מסוכן שאכן הסתיים עם כדור ברשת. קלופ טען שלא ראה את האירוע ושאל בסיום אם אכן בוצעה עבירה, אך איאן רייט, שחקן העבר שפרשן את המשחק ב-BBC, אמר עוד קודם לכן: "לא ייתכן שזה כדור חופשי, קבאני ישר צלל. אין סיכוי שזו עבירה".

בשבעת המשחקים הבאים תפגוש ליברפול את טוטנהאם, ווסטהאם, ברייטון, מנצ'סטר סיטי, לייפציג (בליגת האלופות) ואברטון, רצף קשה במיוחד שעלול לסבך קשות את המיטירדס ולמעשה לגמור להם את העונה – ומגד גם להחיות את העונה ולהחזיר אותם למאבקי האליפות בדרך הכי טובה שיש.

המנג'ר יורגן קלופ התייחס לכך: "עלינו לשמור על הדרך שלנו ולעשות דברים שוב ושוב. אנחנו מאוחדים, נמצאים אחד עם השני במאת האחוזים ואף שחקן לא חושב על מה שהיה כאן בשנים האחרונות, אלא כולם רוצים לשחק כדורגל ולנצח. אנחנו בסיטואציה בעייתית, אבל אתם ממש לא צריכים לדאוג לנו. יש לנו בעיה עם התקפות מתפרצות וכשאתה לא כובש זה גם פוגע בביטחון וצריך לדעת להתמודד עם זה, לכן אני גם שמח בשביל סלאח שהיה לו משחק טוב, אבל נלחמנו וזה היה מבחן טוב בשבילנו לקראת המשחק הבא נגד טוטנהאם. ניקח את הדברים החיוביים".

קלופ מנסה לעודד את וויליאמס הצעיר אחרי המשחק | Phil Noble/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי