יהפוך לסמל? גרינווד חתם עד 2025 במנצ'סטר יונייטד

מייסון גרינווד | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

החלוץ בן ה-19 של השדים האדומים, תוצר מחלקת הנוער של המועדון, שרשם כבר 82 הופעות ו-21 שערים, האריך את חוזהו: "אני מתפתח מיום ליום". סולשיאר: "כישרון פנטסטי, יהיה חשוב מועדון עבורנו בשנים הקרובות"

(גודל טקסט)

מייסון גרינווד פרץ בגדול העונה הקודמת, כאשר הפך בגיל 18 לשחקן מפתח במנצ'סטר יונייטד עם 17 שערים ב-49 הופעות בכל המסגרות. החלוץ, שחגג כבר יום הולדת 19 בחודש אוקטובר האחרון, הבטיח היום (שלישי) את עתידו בקבוצה כאשר חתם על חוזה חדש וארוך טווח – עד לסיום עונת 2024/2025.

בחוזה קיימת אופציית הארכת לעונה נוספת. גרינווד הוא כמובן תוצר מחלקת הנוער של יונייטד והפך לכובש הצעיר ביותר בתולדות המועדון במסגרת אירופית. בגילו הצעיר, הוא מחזיק כבר ב-82 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת בכל המסגרות, בהן כבש 21 שערים.

החלוץ המוכשר אמר לאחר החתימה: "כשאתה מגיע למועדון בגיל שבע, אתה פשוט חולם יום אחד לשחק בקבוצה הבוגרת. עבדתי קשה מאוד כדי להגיע לרמה הזו והשנתיים האחרונות היו פשוט מדהימות. יש כל כך הרבה דברים שאני רוצה להשיג בכדורגל ואני יודע שאני נמצא בסביבה המושלמת בשביל זה".

מייסון גרינווד, אולה גונאר סולשיאר | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

"אני מקבל תמיכה מהמאמן ומהצוות ויש כאן המון שחקנים מעולים ללמוד מהם", המשיך גרינווד. "אני יודע שאני מתפתח מיום ליום. אני מחויב לעבוד קשה שבוע אחרי שבוע כדי לעזור לקבוצה להצליח. אני רוצה להחזיר למועדון על התמיכה שכולם העניקו לי לאורך השנים ולהראות לכולם מה אני מסוגל".

המאמן, אולה גונאר סולשיאר, אמר: "מייסון הוא כישרון פנטסטי ודוגמה מצוינת לסוג השחקן שהאקדמיה שלנו מייצרת. הוא עשה התקדמות גדולה העונה והראה בגרות. הוא מתפתח להיות אחד השחקנים הצעירים הטובים באנגליה. לאנשים מחוץ למועדון קל לשכוח שהוא רק בן 19".

"תפקידי כמאמן הוא לדאוג שהוא יממש את הפוטנציאל הפנומנלי שלו ואנחנו עושים הכל כדי לעזור לו", המשיך סולשיאר. "יש לו כישרון טבעי וגישה מצוינת. אנחנו יודעים היטב כמה הוא הולך להיות חשוב עבור מנצ'סטר יונייטד בשנים הקרובות".

מייסון גרינווד | aurence Griffiths/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי