יונייטד חזרה לנצח עם 1:3 על ניוקאסל, שער גדול לראשפורד

אחרי שתי תוצאות תיקו בליגה מבצע סולו של החלוץ עזר לסולשיאר לשמור על פער 10 הנקודות מסיטי. פרננדס בישל לג'יימס וכבש בפנדל. סן מקסימין איזן זמנית עבור המגפייז, שנותרו במרחק שלוש נקודות מהקו האדום

(גודל טקסט)

משחקי יום ראשון בפרמיירליג נסגרו עם המפגש בין מנצ'סטר יונייטד לניוקאסל, בו השדים האדומים חזרו לנצח בליגה ועשו זאת בתוצאה 1:3 באולד טראפורד, אחרי שהסתפקו בנקודה בלבד בשני המשחקים הקודמים. התוצאה משאירה את קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר במרחק של 10 נקודות ממנצ'סטר סיטי המוליכה, בתום 25 מחזורי ליגה. עבור המגפייז מדובר בהפסד שני רצוף והם במקום ה-17, בסכנת ירידה ממשית.

השער הראשון במשחק היה גם היפה ביותר בו, ועליו חתום מרקוס ראשפורד שסיפק מבצע סולו באגף שמאל וסיים בבעיטה שטוחה וחזקה לפינה הקרובה, אשר העלתה את מנצ'סטר יונייטד ל-0:1 בדקה ה-30. שש דקות אחר כך אלן סן-מקסימין ניצל הרחקה רעה של הגנת האדומים כדי לבעוט מהאוויר לרשת ולהשוות ל-1:1. בדקה ה-57 ברונו פרננדס מצא את דניאל ג'יימס במסירת רוחב והוולשי החזיר את היתרון למארחת, לפני שפרננדס הוסיף לבישול שלו שער בפנדל בדקה ה-75 וחתם את תוצאת הסיום.

לשמחתה של מנצ'סטר יונייטד, בליגה האירופית היא כבר השיגה מקדמה בדמות 0:4 בחוץ על ריאל סוסיאדד בשלב 32 האחרונות, שכן שלושה ימים בלבד אחרי הגומלין נגד הספרדים ביום חמישי הקרוב, יחכה לה משחק חשוב ומאתגר נגד צ'לסי במחזור הליגה הבא. ניוקאסל, שרחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום, תארח את וולבס בשבת הקרובה בתקווה להתרחק מהאזור המסוכן בטבלה.

דניאל ג'יימס חוגג | Ash Donelon/Manchester United via Getty Images
פרננדס שוב כבש ובישל | Robbie Jay Barratt – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי