העסקה שעלולה לטרפד מעבר של מנור סולומון לארסנל

מנור סולומון
מנור סולומון | DeFodi Images / Contributor

לפי דיווח ב"מונדו דפורטיבו", המנג'ר מיקל ארטטה מוכן להפעיל את סעיף השחרור של גווידו רודריגס מבטיס - מה שימנע מהתותחנים לקחת חלק במאבק על רכישת הישראלי משחטאר דונייצק

(גודל טקסט)

ארסנל לא ידוע כמועדון שמרבה לשפוך כספים על שחקני הרכש, עוד זכור ההלם לאחר רכישת ניקולא פפה לפני כשנתיים תמורת 80 מיליון יורו, אבל נראה שלקראת העונה הבאה מתכוון מיקל ארטטה לפעול ככל שביכולתו כדי לשדרג משמעותית את הסגל.

מנור סולומון מוזכר מזה שבועות ארוכים כמועמד מוביל לארסנל, אולם הבוקר (רביעי) נטען בממלכה שארטטה לוחץ דווקא על חיזוק מרכז השדה ומוכן להשקיע מעל 70 מיליון יורו בכך – מה שבהחלט עלול לפגוע משמעותית בסיכוייו של הישראלי להגיע לצפון לונדון.

כפי שפרסמנו בינואר האחרון בלעדית בספורט1, למרות הביקוש הרב לו זוכה סולומון, שחטאר דונייצק לא תמהר לשחררו וכבר סירבה להצעות סביב 40 מיליון יורו. לכן, אם נכון הדיווח הבוקר "מונדו דפורטיבו" בספרד שלפיו ארטטה מתכוון להפעיל את סעיף השחרור של גווידו רודריגס מבטיס ששוויו 68 מיליון ליש"ט, ארסנל לא תוכל להשקיע את הסכומים שדורשת אלופת אוקראינה על סולומון.

גווידו רודריגס | Sergio Ruiz/Pressinphoto / Icon Sport

גווידו רודריגס בן ה-26, קשר אחורי ארגנטינאי, מבוקש מאוד על ידי ארטטה כדי להחליף את גרניט ג'אקה. לתפיסתו של המנג'ר, ארסנל זקוקה לעוד שחקן מרכז שדה דומיננטי ליד תומאס פארטיי, ורודריגס מאוד מוערך על ידי ארטטה וסומן על ידו כאחד האחראים לכך שבטיס מדורגת נכון לעכשיו במקום השישי בליגה הספרדית.

רודריגס הגיע לבטיס מהליגה המקסיקנית רק לפני כשנה, בינואר 2020 תמורת שלושה מיליון יורו בלבד מקבוצת אמריקה. הוא נבחר לשחקן השנה במקסיקו בעונתו האחרונה וגם המעבר לספרד לא עצר את נסיקתו.

גווידו רודריגס | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי