אוהד ניוקאסל התמוטט ביציע, טוטנהאם ניצחה 2:3

אוהד התמוטט ביציע ניוקאסל | אימג'בנק GettyImages, Stu Forster

שני פרמידיקים ייצבו את מצבו של האוהד לאחר עצירת המשחק. וילסון פתח עבור המארחת, אנדומבלה, קיין וסון הפכו, עצמי של דייר רק צימק. ווסטהאם ניצחה את אברטון

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בפרמיירליג האנגלית נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים. במשחק השני קיבלנו דרמה ביציע, כאשר אוהד של ניוקאסל התמוטט במצב של 1:2 לטוטנהאם והמשחק הופסק. המשחק הסתיים ב-2:3 לטובת הספרס. לפני כן, ווסטהאם גברה 0:1 בחוץ על אברטון.

סרחיו רגילון שחקן טוטנהאם מתריע על אוהד ניוקאסל שהתמוטט
הפנה את תשומת ליבו של השופט. סרחיו רגילון | GettyImages, Stu Forster

ניוקאסל – טוטנהאם 3:2

דרמה גדולה התרחשה במשחק בין ניוקאסל לטוטנהאם לעיני הבעלים החדשים בסט ג'יימסס פארק. דקות בודדות לפני המחצית, מגן טוטנהאם סרחיו רגילון סימן לשופט אנדרה מרינר שישים לב להתרחשות חריגה ביציע הרחוק. פרמדיקים של שתי הקבוצות רצו לתוך היציע, כאשר המשחק בשלב זה הופסק. השחקנים ירדו לחדר ההלבשה, כאשר בזמן הזה הרופאים הצליחו לייצב את מצב האוהד, שפונה לבית החולים והמשחק חודש.

מבחינת הכדורגל עצמו, הפתיחה הייתה חלומית עבור אוהדי ניוקאסל במשחק הראשון תחת הבעלים החדשים. קאלום וילסון נגח לרשת את שער היתרון כבר בדקה השנייה, אך הספרס דאגו להפוך בזכות כיבושים של טאנגי אנדומבלה (17) והארי קיין (22) בשער הליגה הראשון שלו העונה. אחרי התמוטטות האוהד הקבוצות חזרו לכר הדשא כדי להשלים את המחצית הראשונה, ויונג מין סון קבע 1:3 שלוש דקות לתוך תוספת הזמן. ג'ונג'ו שלבי הורחק אצל המארחת לאחר שספג צהוב שני בדקה ה-83, והמגפייז הצליחו רק לצמק בזכות שער עצמי של אריק דייר בדקה ה-90.

הארי קיין עם יונג מין סון, שחקני טוטנהאם
היה גם כדורגל. קיין וסון חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Ian MacNicol

אברטון – ווסטהאם 1:0

לאחר ההפסד הביתי מול ברנטפורד במחזור הקודם, הפטישים שבים לנצח בפרמיירליג ועל הדרך הנחילו לטופיז את הפסדם הביתי הראשון העונה. אנג'לו אוגבונה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-74 והעניק לדייויד מויס ניצחון חוץ באצטדיון שהיה מגרשו הביתי בעבר. ווסטהאם, שהשוותה בנוסף גם שיא מועדון בכך ששהשיגה 10 נקודות בארבעת משחקי החוץ הראשונים של העונה, חלפה על פני אברטון בטבלה והיא כעת במקום השישי.

שחקן ווסטהאם אנג'לו אוגבונה
שחקן ווסטהאם אנג'לו אוגבונה | אימג'בנק GettyImages, Chloe Knott – Danehouse

משחקי המחזור הבא

ארסנל – אסטון וילה
צ'לסי – נוריץ'
קריסטל פאלאס – ניוקאסל
אברטון – ווטפורד
לידס – וולבס
סאות'המפטון – ברנלי
ברייטון – מנצ'סטר סיטי
ברנטפורד – לסטר סיטי
ווסטהאם – טוטנהאם
מנצ'סטר יונייטד – ליברפול