הגאווה של לונדון: 2:3 מרתק לווסטהאם על צ'לסי בדרבי

play
סחיטת פנדל ושער. בואן חוגג | GettyImages, Alex Pantling
שתי טעויות למנדי, מהפך ו-2:3 ענק לווסטהאם על צ'לסי 02:54

הפטישים הלמו באלופת אירופה והתבססו בטופ 4. לאנסיני הבקיע בפנדל אחרי שגיאה של מנדי (40), בואן (56) ומסואקו (87) הפכו במחצית השנייה. שערים של סילבה (29) ומאונט (44) לא הספיקו

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

המחזור ה-15 באנגליה נפתח היום (שבת) עם אחד המשחקים הכי איכותיים שראינו עד כה העונה בפרמיירליג. ווסטהאם, מהמקום הרביעי, התבססה במקומות שמובילים לליגת האלופות עם 2:3 נפלא בדרבי הלונדוני על מוליכת הטבלה ערב המחזור, צ'לסי.

שחקני ווסטהאם חוגגים
שחקני ווסטהאם חוגגים | רויטרס

ווסטהאם – צ'לסי 2:3

המשחק המרכזי של השבת התעלה על כל הציפיות שהיו. שתי הקבוצות שמייצגות את לונדון כרגע בטופ 4 סיפקו דרבי קצבי, נהדר ומלא באירועים. טיאגו סילבה הבקיע (29) והציל שער שוויון מהקו כעבור דקה, אך ראה את אדואר מנדי שוגה וגורם לפנדל אחרי עבירה על ג'רוד בואן. מנואל לאנסיני ניצל את הטעות של הסנגלי כדי להשוות מהנקודה הלבנה בדקה ה-40. מייסון מאונט הבקיע שער נהדר מהאוויר וסידר לאורחת יתרון לפני ההפסקה (44), אך המחצית השנייה הייתה שייכת כולה לשחקנים של דייויס מויס. הפטישים, שגברו על ליברפול במגרשם הביתי, קטלו ענקית נוספת עם שערים של בואן (56) וארתור מסואקו (87) והפכו לקבוצה הראשונה העונה בכל המסגרות שכובשת שלושה שערים נגד אלופת אירופה.

מהלך המשחק

דקה 29: גול! קרן של מייסון מאונט מצאה את ראשו של טיאגו סילבה. לוקאש פביאנסקי הצליח לגעת בכדור, אך לא מנע ממנו לנחות ברשת. 0:1 לצ'לסי.

דקה 30: ולדימיר צופאל בעט מקצה הרחבה והכניע את אדואר מנדי, אך טיאגו סילבה התעלה גם בצד ההגנתי ומנע שער שוויון עם הצלחה מהקו.

מנואל לאנסיני, שחקן ווסטהאם חוגג
השוויון שלו לא החזיק מעמד הרבה זמן. לאנסיני חוגג | אימג'בנק GettyImages, Julian Finney

דקה 40: גול! ג'רוד בואן לחץ על אדואר מנדי ברחבה וגם לו לאבד שליטה בכדור. השוער הכשיל את יריבה וגרם לפנדל, אותו מנואל לאנסיני ניצל כדי לקבוע 1:1.

דקה 44: גול! הרמה נהדרת לרחבה של חכים זייש הגיעה למייסון מאונט, שבעט מהאוויר לפינה הקרובה וקבע 1:2 לצ'לסי.

שחקן צ'לסי מייסון מאונט חוגג עם ריס ג'יימס
שחקן צ'לסי מייסון מאונט חוגג עם ריס ג'יימס | רויטרס
ג'רוד בואן, שחקן ווסטהאם חוגג
סחיטת פנדל ושער. בואן חוגג | רויטרס

דקה 45: ווסטהאם ניסתה להפתיע את צ'לסי עם חידוש המשחק, כאשר מיקייל אנטוניו ניצל את העובדה שאדואר מנדי היה מחוץ לשער ובעט מחצי מגרש, אך פספס במעט את המסגרת.

דקה 56: גול! בעיטה נפלאה מקצה הרחבה של ג'רוד בואן לפינה הרחוקה לא השאירה לאדואר מנדי סיכוי. ווסטהאם משווה ל-2:2.

דקה 75: מסירת רוחב נפלאה של מיקייל אנטוניו הגיעה לג'רוד בואן, האנגלי גלש ובעט מחוץ למסגרת שנותרה חשופה.

דקה 87: גול! ארתור מסואקו ניסה להגביה לרחבה, אך הכדור הלך לכיוון המסגרת ואדואר מנדי הדף אותו לתוך הרשת. 2:3 ענק לווסטהאם.

משחקי יום ראשון:

לידס – ברנטפורד (16:00, ספורט4)
מנצ'סטר יונייטד – קריסטל פאלאס (16:00, ספורט1)
טוטנהאם – נוריץ' (16:00, ספורט2)
אסטון וילה – לסטר (18:30, ספורט1)