נשארה בלי שחקנים: ארסנל ביקשה לדחות את הדרבי נגד טוטנהאם

התותחנים סיימו את חצי גמר גביע הליגה נגד ליברפול עם מספר פצועים ובלי ג'אקה שהורחק בכרטיס אדום, פארטיי, פפה ואובמיאנג באליפות אפריקה וגם הקורונה עושה את שלה לקראת יום ראשון

קבוצות: טוטנהאם ארסנל
(גודל טקסט)

משחקי פרמיירליג נדחים בקצב בשבועות האחרונים, והערב (שישי) התבשרנו כי משחק גדול נוסף צפוי להידחות. מדובר בדרבי של צפון לונדון בין טוטנהאם לארסנל, שעתיד היה להיערך ביום ראשון הקרוב ב-18:30, אולם מסתמן כי לא יתקיים וההחלטה הסופית תתבצע מחר על ידי ראשי הליגה.

רק הבוקר הודיעו ראשי הפרמיירליג על דחיית המשחק שאמור היה להתקיים מחר בין ברנלי ללסטר סיטי, אלא שאחרי ששחקני ארסנל הגיעו לאימון שחרור אחרי התיקו המאופס נגד ליברפול אתמול בגביע הליגה, המאמן מיקל ארטטה ואנשיו הודיעו לראשי הקבוצה כי אין ברירה אלא לבקש לדחות את הדרבי מול התרנגולים.

שחקן ארסנל גרניט ג'אקה
השאיר את חבריו בעשרה שחקנים, שוב. ג'אקה | רויטרס

ארטטה הודה כבר אתמול, אחרי ה-0:0 באנפילד בחצי גמר גביע הליגה (הגומלין בשבוע הבא בלונדון), שיש סיכוי שקבוצתו תבקש לדחות את הדרבי וזאת לאחר שהקשר גרניט ג'אקה הורחק במשחק אמש ולא יוכל לעמוד לרשותו, כמו גם מספר פצועים וביניהם סדריק סוארס, בוקאיו סאקה וקאלום צ'יימברס שעוד שיחקו אתמול, מאומתים לקורונה ובעיקר שחקנים אפריקנים שנמצאים באליפות בקמרון וגרמו להידללות הסגל בצורה קשה.

למעשה, לארסנל נותרו פחות מ-12 שחקנים כשירים לדרבי אחרי שבאימון הערב התברר כי לא כל הפצועים הצליחו להתאמן. רשימת הנעדרים המלאה כוללת את גם את תומאס פארטיי, פייר אמריק אובמיאנג, מוחמד אל-נני, ניקולא פפה – כולם באליפות אפריקה – וכן את מרטין אודגור ואמיל סמית' רואו הפצועים