כוכבי המשנה בלטו, ליברפול הביסה 0:3 את ברנטפורד בדרך למקום השני

play
שחקן ליברפול רוברטו פירמינו חוגג עם טאקומי מינאמינו | GettyImages, Michael Regan
ללא סלאח ומאנה: ליברפול הביסה 0:3 את ברנטפורד ועלתה למקום השני 02:48

ללא סלאח ומאנה שנמצאים באליפות אפריקה, פאביניו (44), אוקסלייד צ'מברליין (69) ומינאמינו (77) כבשו בתצוגה נהדרת של המארחת באנפילד. שלושער להאריסון, לידס גברה 2:3 על ווסטהאם בחוץ

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול הייתה זקוקה למעט זמן להתרגל לחיים בלי מוחמד סלאח וסאדיו מאנה שנסעו לאליפות אפריקה, כפי שהיה ניתן לראות ב-0:0 מול ארסנל בגביע הליגה, אך היום (ראשון) כוכבי המשנה של יורגן קלופ התעוררו וניצחו 0:3 את ברנטפורד בדרך למקום השני בטבלה. במשחק נוסף, לידס ניצחה בחוץ 2:3 את ווסטהאם.

וירגי'ל ואן דייק, שחקן ליברפול
וירגי'ל ואן דייק, שחקן ליברפול | רויטרס

ליברפול – ברנטפורד 0:3

אחרי שסיימו ב-3:3 מרתק מול העולה החדשה במפגש הקודם העונה, האדומים ידעו כי מדובר ביריבה מסוכנת ולכן לחצו כבר מהפתיחה. טרנט אלכסנדר ארנולד ודיוגו ז'וטה החמיצו את המסגרת, וירג'יל ואן דייק ראה את ניסיונו נעצר על קו השער, ופאביניו דאג לקבוע 0:1 למארחת עם נגיחה לרשת בדקה ה-44.

הלחץ לא פסק גם בפתיחת המחצית השנייה, אך האורחת הצליחה להבליח והגיע למצב מסוכן בדקה ה-59, אותו לא ניצל בריאן אמבואמו. אלכס אוקסלייד צ'מברליין הכפיל את היתרון בדקה ה-69, נפצע והוחלף על ידי טאקומי מינאמינו, שהיה זקוק לשלוש דקות על המגרש כדי לקבוע את תוצאת המשחק בדקה ה-77. כאמור, האדומים כעת מסתכלים על צ'לסי מלמעלה לאחר שעקפו אותם בדרך למקום השני בטבלה.

מהלך המשחק

דקה 10: אלכסנדר ארנולד הגביה לז'וטה, הפורטוגלי נגח מעל המסגרת.

דקה 13: הפעם אלכסנדר ארנולד ניסה לבעוט, אך הניסיון שלו מחוץ לרחבה פספס את המסגרת גם כן.

דקה 21: ברנטפורד ניסתה להרחיק קרן של ליברפול, אך הכדור הגיע לוואן דייק שבעט למסגרת וסחט הצלה נהדרת מהשוער אלברו פרננדס.

שחקני ליברפול חוגגים עם פאביניו
הלחץ השתלם. שחקני ליברפול חוגגים עם פאביניו | רויטרס

דקה 44: גול! אף שחקן משתי הקבוצות לא הגיע להרמת הקרן של אלכסנדר ארנולד, עד שפאביניו שהמתין בפינה הרחוקה נגח לפינה הקרובה וקבע 0:1 לליברפול.

דקה 50: פאביניו ניצל הרחקה לא טובה כדי לבעוט בעוצמה מחוץ לשער, אך הניסיון שלו הלך למרכז המסגרת ולא הקשה במיוחד על פרננדס.

דקה 52: בעיטה מסקרנת של ג'ונס על סף הרחבה נהדפה על ידי פרננדס.

דקה 59: ההזדמנות הכי טובה של ברנטפורד עד כה. נורגארד מצא את אמבואמו בתוך הרחבה, האחרון השתלט על הכדור ובעט אך פספס במעט את הקורה.

דקה 62: ז'וטה קיבל מאלכסנדר ארנולד את הכדור בתוך הרחבה ושלח בעיטה שזעזעה את העמוד, פירמינו הגיע לריבאונד אך בעט חלש לידיו של פרננדס.

דקה 67: פירמינו מסר לז'וטה, הפורטוגלי דהר מעבר לשחקני ההגנה אך נעצר באחד על אחד מול פרננדס.

אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שחקן ליברפול
הכפיל את היתרון. אוקסלייד צ'מברליין חוגג | אימג'בנק GettyImages, Michael Regan

דקה 69: גול! הגבהה מושלמת של רוברטסון מאגף שמאל לצד הנגדי מצאה את אוקסלייד צ'מברליין, שנגח לפינה הקרובה את ה-0:2 של ליברפול.

דקה 74: דקות בודדות אחרי שכבש, אוקסלייד צ'מברליין נאלץ להתחלף לאחר פציעה שנראתה מדאיגה עד שהקשר האנגלי הצליח ללכת בכוחות עצמו. מינאמינו נכנס במקומו.

דקה 77: גול! פירמינו חטף את הכדור ברחבה אחרי הנעת כדור רשלנית של הגנת האורחת, ומסר למינאמינו שלא התקשה בדרך ל-0:3 קליל.

שחקני לידס חוגגים עם ג'ק האריסון
הצגה של איש אחד. שחקני לידס חוגגים עם האריסון | רויטרס

ווסטהאם – לידס 3:2

הקבוצה של מרסלו ביילסה עם ניצחון חוץ מפתיע, אוספת שלוש נקודות בפעם השלישית ומתרחקת מהתחתית. הפטישים מפסידים לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ונראה כי המקום השלישי מעט בורח ללונדונים. הקשר ג'ק האריסון הפציץ שלושער לזכות המנצחת, שצופה על הקו האדום ממרחק תשע נקודות. האריסון כבש את הראשון לאורחת כבר בדקה ה-10 והחזיר ללידס את היתרון בדקה ה-37, שלוש דקות לאחר שג'ארוד בואן השווה לווסטהאם.

פורנאלס החזיר את הצבע ללחיים של דייויד מויס בדקה ה-52, אך האריסון שוב היה שם עם השלישי שלו לאחר בישול של ראפיניה (60) וקבע יתרון ללידס בפעם השלישית במשחק. מכאן ווסטהאם לא הצליחה לחזור ורושמת הפסד ביתי מאכזב מבחינתה.

בימים שלישי ורביעי יתקיימו ארבעה משחקים בפרמיירליג:

ברנלי – ווטפורד (21:30, משחק השלמה מהמחזור ה-17)
ברייטון – צ'לסי (22:00, משחק מהמחזור ה-24)
לסטר – טוטנהאם (21:30, משחק השלמה מהמחזור ה-17)
ברנטפורד – מנצ'סטר יונייטד (22:00, משחק השלמה מהמחזור ה-17)