צ'לסי ניצחה בצל הסנקציות, שער בכורה מרהיב לגימראייש בניוקאסל

play
נשיקה לסמל. מייסון מאונט | רויטרס
בצל הסנקציות, צ'לסי נהנתה ממשחק קל וניצחה 1:3 בנוריץ' 01:57

אלופת אירופה שמה בצד את סערת אברמוביץ' וגברה 1:3 על נוריץ', הרכש של המגפייז סידר 1:2 בסאות'המפטון עם עקב מהאוויר

(גודל טקסט)

בצל הסנקציות שהוטלו על הבעלים רומן אברמוביץ' והתסבוכת אליה נקלעה צ'לסי, אלופת אירופה ניצחה הערב (חמישי) 1:2 בנוריץ' במשחק שהוקדם מהמחזור ה-30. ניוקאסל הלוהטת גברה 1:2 על סאות'המפטון במשחק השלמה ואילו וולבס הביסה 0:4 את ווטפורד.

מייסון מאונט חוגג שער ומנשק את הסמל של צ'לסי
נשיקה לסמל. מייסון מאונט | רויטרס

נוריץ' – צ'לסי 3:1

הבלוז הצליחו לשים בצד את סערת אברמוביץ' ורשמו ניצחון ליגה רביעי ברציפות, מול יריבה לה לא הפסידו מאז דצמבר 1994. טרבו צ'אלובה קיבל מקום בהרכב על חשבון אנטוניו רודיגר ונגח לרשת בדקה השלישית אחרי קרן של מייסון מאונט, שהטעה את השומר שלו וירה את השני בדקה ה-14, לפני שרץ לנשק את הסמל של צ'לסי מול המצלמות. טמו פוקי צימק עם פנדל בדקה ה-60 אחרי נגיעת יד של צ'אלובה, אבל קאי האברץ חתם בדקה ה-90 עם טיל בשמאל וקבע הפסד חמישי רצוף של נועלת הטבלה.

ברונו גימראייש שחקן ניוקאסל חוגג שער
איזה ביצוע. ברונו גימראייש | רויטרס

סאות'המפטון – ניוקאסל 2:1

מה תגידו על המגפייז? אדי האו ממשיך לחולל ניסים עם ניצחון שישי בשבעת המחזורים האחרונים (19 נקודות מ-21 האחרונות) והפעם הנחיל לסיינטס הפסד בית שני בסך הכול העונה. סטיוארט ארמסטרונג נגח מקרוב והעניק לסאות'המפטון יתרון בדקה ה-25, אבל כריס ווד השווה בנגיחה משלו בחלוף שבע דקות וחגג שער בכורה במדי ניוקאסל, ובעקבותיו הלך ברונו גימראייש, הרכש הברזילאי מליון, שפתח לראשונה והבקיע שער בכורה מרהיב עם עקב מהאוויר בדקה ה-52.

רובן נבס שחקן וולבס
חתם עם הקפצה גאונית. רובן נבס | רויטרס

וולבס – ווטפורד 0:4

אחרי שלושה הפסדים רצופים, הזאבים התאוששו על חשבון ווטפורד החלשה וחגגו את ניצחון הליגה הגבוה ביותר שלהם מאז העלייה ב-2018. ראול חימנס הכניע את בן פוסטר בדקה ה-13, קוצ'ו הרננדס עזר עם שער עצמי בדקה ה-18 ודניאל פודנסה השלים את הבליץ בדקה ה-21. הדובדבן היה שייך לרובן נבס, שהקפיץ באלגנטיות את הרביעי חמש דקות לסיום.

קאלום צ'יימברס שחקן אסטון וילה כובש מול לידס
חיכה הרבה זמן לשער הזה. קאלום צ'יימברס | רויטרס

לידס – אסטון וילה 3:0

גם ג'סי מארש לא מצליח להושיע את לידס, שסופרת שישה הפסדי ליגה רצופים (שניים מהם איתו) ונמצאת רק שתי נקודות מעל הקו האדום. מצד שני, אסטון וילה שוב בחלק העליון של הטבלה בזכות ניצחון שלישי רצוף על האפס. המגן הימני מאטי קאש בישל לפיליפה קוטיניו בדקה ה-22 וכבש בעצמו בשמאל בדקה ה-65 שער שני תוך שבועיים. הבלם קאלום צ'יימברס סובב לחיבורים בדקה ה-73 וחגג שער פרמיירליג ראשון מאז ספטמבר 2019, אז עשה את זה לרשת אסטון וילה כשחקן ארסנל.

המחזור ה-29 ייצא לדרך בשבת עם שלושה משחקים:

ברייטון – ליברפול (14:30, ספורט1)
ברנטפורד – ברנלי (17:00, ספורט1)
מנצ'סטר יונייטד – טוטנהאם (19:30, ספורט1)