המאבק פתוח: טוטנהאם הביסה 0:3 את ארסנל

play
יש סיכוי לא רע להגיע לליגת האלופות קיין | רויטרס
קיין וסון להטו, טוטנהאם דרסה את ארסנל והתקרבה למקום באלופות 03:30

קיין כבש פעמיים (22 בפנדל ו-37), סון הוסיף (47) והתרנגולים חגגו ניצחון גדול בדרבי והם קרובים למקום באלופות

קבוצות: טוטנהאם ארסנל
(גודל טקסט)

צפון לונדון נצבעה הערב (חמישי) בלבן ובגדול. טוטנהאם הביסה 0:3 את ארסנל ללא תנאי, במשחק השלמה מהמחזור ה-22 בפרמיירליג. בזכות הניצחון, צימקה הקבוצה של אנטוניו קונטה את הפער מהיריבה הגדולה לנקודה כשלשתיהן נותרו רק עוד שני משחקים עד תום העונה במאבק על ליגת האלופות בעונה הבאה. טוטנהאם שיפרה את מאזנה מול ארסנל בשמונת משחקי הבית האחרונים בליגה ל-6 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו.

מה נשאר להן?

ארסנל – ניוקאסל בחוץ (16.5), אברטון בבית (22.5)

טוטנהאם – ברנלי בבית (15.5), נוריץ' בחוץ (22.5)

הארי קיין שחקן טוטנהאם
יש סיכוי לא רע להגיע לליגת האלופות קיין | רויטרס
מיקל ארטטה מאמן ארסנל
הופעה רעה של הקבוצה שלו בדרבי הצפון לונדוני. ארטטה | רויטרס

טוטנהאם כבשה את הראשון בדקה ה-22. סדריק דחף את יונג מין סון ברחבה והארי קיין דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 0:1 ביתי. רוב הולדינג הפקיר את ארסנל בעשרה שחקנים כששלח מכה לעבר הקוריאני וספג צהוב שני ואדום בדקה ה-33. אלימה: ארסנל ספגה 13 כרטיסים אדומים מאז מינויו של מיקל ארטטה לתפקיד. אף קבוצה בפרמיירליג לא ספגה כמות גדולה יותר בזמן הזה ובמקום השני נמצאת ברייטון עם 8 בלבד.

ארבע דקות חלפו וקיין כבש את השני שלו ושל התרנגולים אחרי קרן של רודריגו בנטנקור וזה 0:2. המחצית השנייה רק נפתחה וסון כבש את השלישי בדקה ה-47. זו הפעם הראשונה אי פעם שטוטנהאם הובילה מול ארסנל בהפרש של שלושה שערים בפרמיירליג וכך זה גם נשאר עד הסוף בזכות יכולת טובה של ארון ראמסדייל.

בשני מחזורי סיום העונה טוטנהאם תארח את ברנלי ותתארח אצל ווטפורד, בעוד ארסנל תתארח ביום שני אצל ניוקאסל ותסיים את העונה בביתה נגד אברטון.