צפו בתקציר: פלאסיו כבש וסידר 0:1 לבולוניה על גנואה

רודריגו פלאסיו
רודריגו פלאסיו | צילום : GettyImages

הארגנטינאי הבקיע נגד האקסית, שממשיכה להסתבך בתחתית. וגם: אודינזה הביסה את סמפדוריה 0:4 עם שלושה פנדלים של דה פול (27), מקסי לופס (66) ופופאנה (95). בארטו (40) הותיר את סמפ בעשרה שחקנים

(גודל טקסט)
המחזור השביעי בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך, ללא הקבוצות הגדולות שמתאוששות מהמשחקים במסגרות האירופאיות. אודינזה חגגה עם 0:2 יקר מול סמפדוריה, בולוניה עם 0:1 חשוב על גנואה, כשרודריגו פלאסיו כובש נגד קבוצתו לשעבר.


אודינזה – סמפדוריה 0:4 

המארחת קטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים, והחזירה את האורחת לקרקע אחרי הניצחון על מילאן. רודריגו דה פול סידר לאודינזה יתרון מוקדם עם פנדל מדויק כבר בדקה ה-27, סמפ נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-40 כשאדוארדו בארטו ספג כרטיס צהוב שני. אודינזה המשיכה ליהנות מהנקודה הלבנה, כשמקסי לופס הכפיל בדקה ה-66 וסידר לה שש נקודות במאזן. האורחת נשברה ולופס הכפיל את המאזן האישי שלו בדקה ה-88. בתוספת הזמן, עוד פנדל לאודינזה והפעם סקו פופונה דייק מהנקודה הלבנה וחתם את תוצאת המשחק. 







גנואה – בולוניה 1:0

פתיחת העונה הרעה של גנואה המשיכה גם מול בולוניה, ואת המסמר הכואב הערב נעץ האקס רודריגו פלאסיו. שתי הקבוצות הציגו משחק נרפה ונטול ברק, ולכן לא נרשמו בו אירועים משמעותיים. בדקה ה-73 פלאסיו יצא למתפרצת, כבש בבעיטה עם הצד החיצוני של הנעל מתוך הרחבה ולא חגג. גנואה ניסתה להשיג את השוויון עד שריקת הסיום, אך ללא הצלחה. בעקבות ההפסד גנואה נמצאת במקום ה-19 עם שתי נקודות בשבעה משחקים, בולוניה במקום התשיעי עם 11 נקודות.


שחקני בולוניה חוגגים ניצחון חשוב (gettyimages)
שחקני בולוניה חוגגים ניצחון חשוב (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי