צפו בתקציר: לאציו ספגה בדקה ה-92 והפסידה בבית לגנואה

צ'ירו אימובילה
צ'ירו אימובילה | AFP

הביאנקוצ'לסטי שמטו נק' מול קבוצת התחתית ורשמו משחק 3 רצוף בכל המסגרות ללא ניצחון. פאנדב (55) ולקסאלט (90+2) הבקיע, פרולו השווה (59) זמנית. שער נוסף של לקסאלט נפסל באמצעות טכנולוגיית ה-VAR

קבוצות: לאציו גנואה
(גודל טקסט)

לאציו ממשיכה לאבד גובה אחרי פתיחת עונה מצוינת. הביאנקוצ'לסטי הפסידו הערב (שני) 2:1 בבית לקבוצת התחתית מגנואה ורשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות.

גוראן פאנדב הוותיק העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-55 בסיומו של מהלך קבוצתי מצוין, מרקו פרולו השווה בחלוף ארבע דקות אחרי רגע של הירדמות בהגנת היריבה. שער של דייגו לקסלאט עשר דקות לסיום נפסל באמצעות טכנולוגיית ה-VAR כיוון שנגע בידו, אבל בתוספת הזמן לקסאלט כבר כבש שער חוקי והבטיח ניצחון מדהים לאורחת הצנועה.

הקבוצה של סימונה אינזאגי תתארח במחזור הבא בסאן פאולו הגועש של נאפולי ובקונסטלציה מסוימת יכולה לאבד את המקום בארבע הראשונות בטבלה.

ספרד: לאס פלמאס ניצחה 0:1 משער בתוספת הזמן וקירבה את מלאגה לירידה
ניצחון אחד משותף ב-15 המשחקים יש למלאגה וללאס פלמאס ביחד, לא פלא שהמשחק בין שתי האחרונות בטבלת "לה ליגה" סיפק יכולת חלשה ושער אחד בלבד שהושג בדקה ה-90. הקבוצה מהאיים הקנריים נהנתה משער של אלן חלילוביץ' וקירבה עוד יותר את מלאגה לירידת ליגה בעוד שהיא השיגה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים ועלתה ל-17 נקודות בדיוק כמו דפורטיבו לה קורוניה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי