חכימי הגיע למילאנו, עבר בדיקות רפואיות וחתם באינטר

אשרף חכימי | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images

מגן ריאל מדריד הגיע לאיטליה וביממה הקרובה מכירתו לנראזורי תמורת 40 מיליון יורו תהפוך לרשמית. ירוויח חמישה מיליון יורו בכל שנה עד 2025

(גודל טקסט)

אם לא יהיו התפתחויות בלתי צפויות, עושה רושם שבשעות הקרובות עסקה גדולה נוספת תהפוך לרשמית: ביום שאחרי ההכרזה של ברצלונה על מכירת ארתור ליובנטוס בתמורה להעברת מיראלם פיאניץ', הפעם זוהי אינטר שתכריז על רכש מאוד משמעותי בדמות מגן נבחרת מרוקו וריאל מדריד, אשרף חכימי ששיחק כמושאל בדורטמונד בשנתיים האחרונות.

רק לפני מספר ימים החלו דיווחים על מו"מ בין אינטר לריאל מדריד על מכירת המגן, שביקש לעזוב את הבלאנקוס מכיוון שזינדין זידאן לא יכול להבטיח לו את חולצת ההרכב בשל העובדה שהמגן הימני הקבוע הוא דני קרבחאל, ואינטר מיהרה להיכנס לתמונה והגיע לסיכום בזק עם הבלאנקוס על המגן בן ה-21, יליד מדריד שכאמור מייצג את נבחרת מרוקו.

ב-48 השעות האחרונות היו לא מעט פרסומים על כך שחכימי צפוי לחתום רשמית באינטר עד יום רביעי והוא אכן הגיע הבוקר (שלישי) למילאנו כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה עד 2025 – לפי הדיווחים הוא כבר חתם וכעת ההמתנה היא להודעת המועדונים. בניגוד לעסקאות עבר קודמות, כמו עם אלברו מוראטה שנמכר ליובנטוס, הפעם לריאל מדריד אין בחוזה סעיף לרכוש אותו בעתיד בחזרה, כך על פי הדיווחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי