יובנטוס המומה, סארי: "בלקאאוט טוטאלי. מזג האוויר השפיע"

מאוריציו סארי, כריסטיאנו רונאלדו. מצפים לתואר | Anadolu Agency / Contributor

הגברת הזקנה איבדה יתרון כפול ונוצחה 4:2 על ידי מילאן, שכבשה מולה רביעייה לראשונה מזה 31 שנה. המאמן ניסה להסביר: "הייתי יכול להחליף 11 שחקנים אבל זה לא היה משנה. זה קורה להרבה קבוצות בתקופה הזו"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מסתבר שזה יכול לקרות גם ליובנטוס הגדולה. מוליכת הליגה האיטלקית כבר הוליכה 0:2 והייתה בדרך הבטוחה להגדיל את הפער מלאציו לעשר נקודות בתום המחזור ה-31, אך למילאן היו תכניות אחרות ו-18 דקות קסומות של הרוסונרי, שהזכירו נשכחות, קבעו מהפך מהסרטים ו-2:4 ענק על הגברת הזקנה. זו הפעם הראשונה מאז גמר ליגת האלופות ב-2017 שהביאנקונרי הוציאו ארבעה כדורים מהרשת במשחק אחד. זו גם הרביעייה הראשונה של יובנטוס מול מילאן מאז 1989.

"60 הדקות הראשונות שלנו היו ברמה עולמית, שלטנו במשחק בצורה מוחלטת", אמר בסיום מאמן יובנטוס מאוריציו סארי, שניסה להסביר מה קרה לקבוצתו בסיום: "ברבע השעה האחרונה היינו בבלקאאוט טוטאלי. זה דבר שקורה להרבה קבוצות בתקופה הזו. עלינו לקחת את הדברים החיוביים מההתמודדות, שהייתה בשליטה מלאה שלנו במשך שעה".

סארי המשיך: "היו לנו כמה הופעות לא טובות העונה והפסדנו מספר משחקים בצדק, אבל לא במקרה הזה. שיחקנו כדורגל טוב. שמתי לב שזה קורה להרבה מועדונים בתקופה האחרונה, כי זה ממש לא שגרתי להתאמן ולשחק בתדירות כזו ובמזג אוויר כזה (חם). המשחק הזה היה שונה לחלוטין מההפסדים האחרונים שלנו, אז הפנים כבר למשחק הבא. ההגנה הייתה בסדר גמור עד הדקה ה-62 ולא איפשרה למילאן להגיע אפילו למצב אחד. הבלקאאוט פגע בנו מאוד. באותם רגעים, אתה יכול להחליף את כל 11 השחקנים וזה לא ישנה. בלקאאוט מוחלט".

האם ההפסד המפתיע של לאציו ללצ'ה פגע בדריכות של הקבוצה: "אני לא חושב, כי כמו שכבר אמרתי התחלנו את המשחק מצוין. היינו מרוכזים לאורך רוב דקות המשחק. אפילו לא נרגענו אחרי שעלינו ל-0:2, אבל הפנדל שהם קיבלו שינה את המומנטום לחלוטין ואז לצערי נכנסו לבלקאאוט".

למרות ההפסד, שהיה הרביעי של יובנטוס העונה בסרייה א', היא מוליכה כאמור את הטבלה עם יתרון שבע נקודות על פני לאציו, כשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה. כבר בשבת (22:45), הגברת הזקנה תשוב הביתה ותקווה להתאושש מול אטאלנטה החזקה. מנגד, מילאן עם ארבעה ניצחנוות ותיקו בחמישה משחקים מאז סיומה של פגרת הקורונה והמהפך הגדול העלה אותה זמנית למקום החמישי עם נקדה יותר מרומא ונאפולי, אותה היא תפגוש ביום ראשון (22:45) לקרב מסקרן מול האקס ג'נארו גאטוסו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי