סינישה מיכאילוביץ' נדבק בקורונה, באיטליה חוששים למצבו

סינישה מיכאילוביץ'
סינישה מיכאילוביץ' | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

מאמן בולוניה, שלאחרונה עבר השתלת מח עצם וניצח את הלוקמיה, אובחן חיובי לנגיף כחלק מסבב בדיקות שגרתיות שערכה קבוצתו. במועדון הבהירו: אינו סובל מסימפטומים

קבוצות: בולוניה
(גודל טקסט)

בשורות מאוד לא פשוטות מאיטליה: מאמן בולוניה, הסרבי סינישה מיכאילוביץ', אובחן כחיובי לקורונה. כידוע, מיכאילוביץ' בן ה-51 חלה לפני כשנה בלוקמיה ולאחרונה עבר השתלת מח עצם והצליח להכניע את המחלה הארורה, אולם ההידבקות בנגיף מובילה לחשש כבד מאוד בשל היותו בקבוצת סיכון גבוהה במיוחד.

בהודעה רשמית שנמסרה מבולוניה, דאג המועדון להבהיר כי מיכאילוביץ' אינו סובל מסימפטומים וישהה בבידוד בשבועיים הבאים. הוא נבדק כמו יתר שאר עובדי המועדון ושחקני הקבוצה כחלק מבדיקות שגרתיות שמבצעות קבוצות הסרייה A.

גם בעונה שעברה, לאחר שנודע כי חלה בלקומיה, החמיץ מיכאילוביץ' את מחנה האימונים של המועדון והעביר תדרוכים ואספות קבוצתיות באמצעות הווידאו, כך שבמועדון ערוכים למצב. עם זאת, באיטליה מספרים כי הידבקותו הייתה מפתיעה במיוחד לאור העובדה שמיכאילוביץ', בשל היותו בסיכון, היה מהמקפידים הגדולים על שטיפת ידיים ועטיית מסכה.

סינישה מיכאילוביץ'
סינישה מיכאילוביץ' | Chris Ricco/Getty Images

בימים האחרונים, בשל התפשטות מחודשת של נגיף קורונה והידבקות של שחקנים ועובדי מועדונים ברומא, נאפולי, סאסואולו, טורינו, קליארי, פיורנטינה וגם ספאל וברשיה, עולה חשש כי לא תהיה ברירה אלא לדחות את פתיחת העונה. כזכור, בעונה שעברה הליגה האיטלקית הייתה הראשונה מהליגות הבכירות שנאלצה לדחות משחקים עד השבתת העונה כולה וחידושה רק ביוני האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי