רשמית: הליגה האיטלקית תיפתח ב-19 בספטמבר

כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

עונת 2020/21 בארץ המגף תצא לדרך בעוד כשלושה שבועות, לוח המשחקים ייחשף כבר ב-2.9. וגם: נשיא סמפדוריה דורש את פתיחת האצטדיונים לקהל בהקדם

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: שבוע לאחר שישובו הליגות האנגלית והספרדית, משמע ביום שבת בעוד כשלושה שבועות (19.9), תצא לדרך הליגה האיטלקית.

ההתאחדות בארץ המגף אישרה היום (שני) שהעונה תיפתח ב-19.9 והודיעה כי הגרלת לוח המשחקים תיערך כבר ביום רביעי הקרוב, 2.9. אם תזכה יובנטוס באליפות גם בעונת 2020/21, היא תשלים 10 זכיות רצופות בסקודטו.

בדומה לליגות הבכירות הנוספות ביבשת, באיטליה פועלים בימים אלה בניסיון למצוא מתווה שיאפשר החזרת קהל למגרשים. כבר במחזורי סיום העונה שעברה היו גורמים בכירים בענף שקראו להשיב לפחות חלקית את האוהדים לאצטדיונים, אלא שממשלת איטליה הטילה וטו.

לאחר פרסום לוח המשחקים, נשיא סמפדוריה מאסימו פררו אף הצהיר: "מספיק כבר עם המשחקים המשמימים האלה. אין שום היגיון לקיים כדורגל בלי קהל. בניגוד לדיסקוטקים ומסיבות, אצטדיוני הכדורגל פתוחים ועם שטחים גדולים אז אפשר להיערך – גם 40 אחוז מתכולת אצטדיון תספיק בשביל 20 או 40 אלף צופים. אנחנו חייבים לפתוח את האצטדיונים לקהל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי