מחדל: דה לאורנטיס סבל מתסמינים אך נכח בפגישה של ראשי הקבוצות

אאורליו דה לאורנטיס
אאורליו דה לאורנטיס | Gettyimages

נשיא נאפולי מצפצף על ההנחיות. הוא לא חיכה לתוצאות הבדיקה ובכל זאת נועד עם בעלי המועדונים לקראת חידוש העונה בעוד עשרה ימים. הבוקר התברר כי הוא חולה קורונה. משחקי האימון הקרובים של הקבוצה יבוטלו?

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

בעוד פחות משבועיים תצא עונת 2020/21 בליגה האיטלקית לדרך. הבוקר (חמישי) בארץ המגף לא מתעסקים באפשרות שלואיס סוארס יצטרף ליובנטוס, באינטר המתחדשת או במילאן, אלא דווקא בשערורייה חדשה. אתמול נערכה פגישה בין ראשי הקבוצות, ונשיא נאפולי, אאורליו דה לאורנטיס, הגיע כמובן. הבעיה: הוא סבל מתסמיני קורונה ונמצא חיובי.

בכלי התקשורת המקומיים היו שמועות על כך שאחד הנשיאים או הדירקטורים שהשתתפו בפגישה נמצא כחיובי והבוקר פרסמה נאפולי הודעה רשמית בנושא כי אכן מדה בדה לורנטיס.

הסיפור, שנחשף על ידי עיתון "לה רפובליקה" חמור מאוד, משום שהוא נהג בחוסר אחריות וסיכן את האחרים. לפי הדיווח, דה לורנטיס סבל מתסמינים של קורונה, אך לא המתין לתוצאות הבדיקה לפני שהשתתף בפגישה. הוא הניח שמדובר בתגובה אלרגית.

בנוסף, עדים שנכחו בפגישה טענו כי דה לורנטיס לא הקפיד על עטיית מסכה כשדיבר עם שאר הנשיאים או עם עיתונאים לאחר הפרישה. כל אלה שהשתתפו בפגישה יהיו חייבים להיבדק ולהיכנס לבידוד כאמצעי זהירות.

ומה עם נאפולי? הנשיא היה במגע עם המאמן והשחקנים בימים האחרונים וכולם יעברו בדיקות קורונה נוספות. נותר לחכות ולראות האם משחק הידידות נגד פסקרה יבוטל וכך גם זה נגד ספורטינג ליסבון.

נזכיר כי נשיא מילאן לשעבר, סילביניו ברלוסקונטי, נמצא בבית החולים שכן הוא סובל מדלקת ריאות שהסתבכה לאור הקורונה.

שחקני נאפולי. משחקי האימון יבוטלו? | Francesco Pecoraro/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי