זלאטן לא נרגע מהדרבי: שלח עקיצה ללוקאקו

זלאטן חוגג, שחקני אינטר מאוכזבים | Miguel MEDINA / AFP) (Photo by MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

לאחר שכבש צמד נגד אינטר והוביל את מילאן לניצחון 1:2, החלוץ לא שכח את ההתבטאות של הבלגי אחרי הקרב הקודם וכתב: "למילאנן מעולם לא היה מלך - יש לה את אלוהים". איברה יקבל חוזה לכל החיים?

קבוצות: אינטר מילאן
(גודל טקסט)

הדרבי הראשון של מילאנו העונה נצבע באדום-שחור ובגדול כאשר מילאן ניצחה 1:2 את אינטר ושמרה על מאזן מושלם בדרך לפסגה. כוכב המשחק היה זלאטן איברהימוביץ' שהבקיע צמד נהדר ונראה נפלא. החלוץ, כהרגלו, היה יצירתי לא רק על כר הדשא ולא סגר לסגור חשבון עם רומלו לוקאקו. לפני המשחק כלי התקשורת התמקדו בצמד החלוצים וגם אנטוניו קסאנו שחקן העבר הכריע מי הטוב מביניהם, ולדרבי היה מנצח אחד.

בשנה שעברה, אחרי שהנראזורי ניצחו 2:4, לוקאקו העלה פוסט וכתב: "יש מלך חדש בעיר", אותו כינוי בו זלאטן השתמש בו שיחק בתקופה הקודמת במילאן (בין 2010 ל-2012) כדי לתאר את עצמו. כעת, איברה לא שכח לענות. "למילאנו מעולם לא היה מלך – יש לה את אלוהים", כתב בציוץ אופייני. מי זוכר בכלל שהחלוץ הענק עוד היה חולה בקורונה.

באיטליה לא מפסיקים לשבח את השבדי. "איברה לתמיד", נכתב בשער "גאזטה דלה ספורט". "גם כשהוא מתקרב לגיל 40 הוא משחק נפלא, יש תוכנית". נטען כי אם יוביל את הרוסונרי לליגת האלופות הוא עשוי אפילו לקבל "חוזה לכל החיים".

קרב העקיצות בין זלאטן ורומלו לוקאקו | צילום מסך: אינסטגרם, טוויטר

ומה עם אינטר? "פעמוני אזעקה בהגנה", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט" שם ציינו שאנטוניו קונטה מעולם לא ספג כל כך הרבה שערים במחזורים הראשונים (שבעה שערי חובה בארבעה משחקים), וזו בשורה לא טובה רגע לפני פתיחת שלב הבתים בליגת האלופות. בעונה שעברה, עונת הבכורה של קונטה, לשם השוואה, היא ניצחה בארבעת המחזורים הראשונים, כולל בדרבי נגד מילאן, והציגה יחס שערים 1:9.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי