פערים גדולים בין דיבאלה ויובה, שם גדול על הפרק לקראת החורף

פאולו דיבאלה | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

לפי "טוטוספורט", נציגי החלוץ דורשים 15 מיליון יורו לעונה בעוד האלופה מוכנה לשלם רק 10 מיליון יורו. כרגע הצדדים בעיקר "עסוקים בהתכתשויות וירטואליות". בארץ המגף דווח כי אלאבה על הכוונת

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס יצאה לפגרת הנבחרות בטעם חמוץ מאוד לאחר 1:1 נגד לאציו באולימפיקו, כשהאלופה ספגה שער שוויון אכזרי עמוק בתוספת הזמן. כעת, באיטליה בטוחים שאחרי הפגרה נראה קבוצה שונה לחלוטין. "הגברת הזקנה חוזרת", נכתב ב"טוטוספורט" שם בישרו על הקאמבק הצפוי של מתייס דה ליכט ואלכס סנדרו שטרם שיחקו העונה ויאפשרו לאנדראה פירלו לשדרג את ההרכב הראשון.

לפי הדיווחים, בשורות האלופה כבר חושבים על רכש בחורף וגם העונה הבאה. למנהל המקצועי פאביו פרטאצי יש כבר רשימה. חוסם אוואר, קשרה של ליון, נשאר המועמד המועדף וגם דויד אלאבה שמסיים את חוזהו בבאיירן מינכן בסיום העונה ויכול לשחק בעמדות רבות ומגוונות – נמצא על הרדאר.

אולם, הדבר שהכי מטריד את הגברת הזקנה הוא החוזה החדש של פאולו דיבאלה. לפי כלי התקשורת בארץ המגף, הדרך לכך עוד ארוכה. חוזהו של החלוץ הארגנטינאי מסתיים ב-2022 ונשקלת בהחלט האפשרות למכור אותו. הפערים בין הצדדים עומדים על חמישה מיליון יורו.

לפי "טוטוספורט", הארגנטינאי שמנהל משא ומתן עם המועדון כבר מספר חודשים, דורש 15 מיליון יורו לעונה, סכום אותו הביאנקונרי, שהגישו הצעה נגדית של עשרה מיליון יורו לעונה – לא מוכנים לשלם. באיטליה מניחים שהעניין ייפתרק. "קשה לחשוב שהם לא יגיעו לעמק השווה", נכתב בסיום הידיעה, על אף שכרגע היו רק התכתשויות וירטואליות בין הצדדים.

עם או בלי קשר לכך, דיבאלה פתח את עונת 2020/21 לא טוב וראה את אלברו מוראטה משחק על חשבונו. הוא לא היה כשיר במאת האחוזים ובעיקר חסר כושר משחק. יש לו שער אחד בשש הופעות ו-306 דקות בסך הכל. בכל מקרה, האלופה תארח את קליארי בשבת הבאה ותקווה לשוב לנצח. כרגע היא מדורגת חמישית בטבלה במרחק ארבע נקודות מהמוליכה מילאן.

דויד אלאבה
דויד אלאבה | M. Donato/FC Bayern via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי