פירלו זעם על מוראטה, שצ'נסני הודה: "יותר מדי תוצאות תיקו"

כריסטיאנו רונאלדו ואלברו מוראטה | Jonathan Moscrop/Getty Images

עם ה-1:1 נגד אטאלנטה, יובה רשמה תיקו שישי ב-12 משחקים, מה שלא קרה לה מאז 1985. המאמן כעס על החלוץ שעשה עקב מטופש מול השער: "טעה בגדול והכעיס אותי". רונאלדו החמיץ פנדל שלישי בליגה מ-24 בעיטות

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ביובנטוס כבר חשבו שעלו על דרך המלך אלא שאתמול (רביעי) אלופת איטליה שוב אכזבה כשסיימה בתיקו 1:1 מאכזב נגד אטאלנטה. בחלוף 12 מחזורים, הביאנקונרי סיימו מחצית ממשחקם בתיקו – דבר שלא קרה להם מאז עונת 1984/85, אז סיימו רק במקום השישי בטבלה. לאונרדו בונוצ'י, שערך את משחקו ה-300 במדי הגברת הזקנה במסגרת הליגה והפך לשחקן ה-14 שעושה זאת – היה שמח לסיים את הערב בו הוא רושם ציון דרך – בתוצאה אחרת. שוב עלו ספקות האם הקבוצה של אנדראה פירלו מסוגלת לזכות באליפות.

האלופה בהחלט הייתה יכולה לנצח אך כריסטיאנו רונאלדו, אחרי שכבש ארבעה פנדלים בשני המשחקים הקודמים – החמיץ בפעם השלישית מתוך 24 הבעיטות שלו בסרייה א'. מעבר לכך, החלוץ אלברו מוראטה רשם החמצה מרושלת בתוספת הזמן כשניסה להתחכם ממטרים ספורים והעלה את הסעיף של מאמנו. שני החלוצים של יובה קיבלו את הציון הנמוך 5 לפי הדירוג של "גאזטה דלה ספורט".

פירלו זעם: "ההחמצה של מוראטה הכעיסה אותי מאוד, זה משהו שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. ההזדמנויות האלה מכריעות משחקים. צריך לעשות את הבחירה הנכונה והוא טעה לחלוטין וחבל כי היה לו משחק נהדר". על החמצת הפנדל של רונאלדו: "חבל, אם היה מבקיע זה היה עוזר לנו להמשיך בתוצאות הטובות, אבל דברים כאלה עלולים לקרות".

המאמן ניתח את המשחק: "שיחקנו מול יריבה חזקה שהציגה קצב נהדר. אנחנו חייבים לנצח את המשחקים האלה בהם אנחנו צריכים לעשות צעד קדימה. במקום זה, חטאנו, היינו יהירים ולא ניצחנו את המשחק. היינו צריכים להיות רעים יותר מול השער.

על כך שהקבוצה שמרה רק פעם אחת על שער נקי בתשעת המשחקים האחרונים: "ביום ראשון, למשל, ספגנו מהבעיטה היחידה לעבר השער. זה לא בהכרח השערים שאנחנו סופגים אלא כיצד אנחנו מתמודדים עם המשחקים. היו לנו הזדמנויות רבות לקחת את ההובלה, אנחנו משתפרים. המשחק הזה היה חשוב ברמת האינטנסיביות".

השוער וויצ'ך שצנ'סני פרגן לשוער אטאלנטה פיירלואיג'י גוליני : "הוא עשה כמה ניסים, ההצלות שלו היו נהדרות, אבל גם אני הדפתי הרבה". על המשחק: "קשה לשחק טוב נגדם, אבל עלינו להבקיע כשאנחנו מייצרים מצבים". בהמשך הביע את אכזבתו: "זו עונה מאוד מאוזנת, קבוצות רבות מתמודדות על הסקודטו. אנחנו משיגים יותר מדי תוצאות תיקו ומועדים יותר מדי. אנחנו יובנטוס ואנחנו משחקים תמיד כדי לנצח".

כריסטיאנו רונאלדו מחמיץ את הפנדל | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

"לילה מתסכל של רונאלדו ויובה אחרי 1:1 קשה עם אטאלנטה. הפורטוגלי לא ציפה להחמיץ את זה", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "איזה בזבוז של רונאלדו, אבל גם הוא יכול לטעות מדי פעם. השוער היפנט אותו", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", שם הזכירו כי אשתקד יובה סחטה 2:2 דרמטי מול אטאלנטה והריחה את הסקודטו והפעם מדובר באכזבה עצומה. "פירלו הרגיש נבגד מהחלוצים שלו". "רונאלדו שיחק רע והיה מתוסכל בגלל הפנדל שהחמיץ מול סופר-גולו", נכתב ב"טוטוספורט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי