פנומן: צמד נוסף לרונאלדו, 0:4 נהדר ליובנטוס על פארמה

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Jonathan Moscrop/Getty Images

הכוכב מצא את הרשת פעמיים בפעם השלישית בארבעת משחקיו האחרונים והוביל את הגברת הזקנה לניצחון גדול. הפער ממילאן שבפסגה: נקודה אחת בלבד, לרוסונרי משחק חסר

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בסרייה א' יצא לדרך היום (שבת), כאשר במוקד יובנטוס חזרה לנצח והביסה 0:4 את פארמה כשכריסטיאנו רונאלדו מככב עם צמד. במשחק המוקדם של המחזור, פיורנטינה ו-ורונה נפרדו ללא הכרעה עם תיקו 1:1. לאחר מכן, סמפדוריה ניצחה 1:3 את קרוטונה.

פארמה – יובנטוס 4:0

הגברת הזקנה לא כל כך יציבה העונה ובמחזור הקודם סיימה ב-1:1 עם אטאלנטה, אך כעת שבה לנצח ועשתה זאת בסטייל עם יכולת טובה מאוד בניצוחו של כריסטיאנו רונאלדו. הפנומן הפורטוגלי כבש צמד בפעם השלישית מתוך ארבעת משחקיו האחרונים והמשיך ללהוט, כאשר מאזנו בליגה בלבד עומד כרגע על 12 שערים בתשעה משחקים בראש טבלת כובשי השערים של הליגה האיטלקית. מדהים.

כעת, הביאנקורי נמצאים במקום השלישי ורחוקים נקודה אחת בלבד ממילאן שבפסגה. כמו כן, הם עם מספר נקודות זהה לזה של אינטר השנייה – 27. עם זאת, לשתי הקבוצות ממילאנו משחק חסר. החגיגה החלה בדקה ה-23, כאשר אלברו מוראטה מצא את דיאן קולוסבסקי ברחבה והשבדי סיים היטב עם כדור ברשת.

שלוש דקות לאחר מכן החל המופע של CR7, שהתעופף להגבהה של מוראטה לגבהים שרק הוא מכיר ונגח בצורה פנטסטית אל הרשת. בדקה ה-48 הפורטוגלי השלים צמד עם בעיטה מצוינת וחדה ברגל שמאל אל הרשת. בשער האחרון התכבד מוראטה, שבישל פעמיים, והפעם סיפק נגיחה פנסטית משלו אל הרשת אחרי בישול של פדריקו ברנרדסקי.

כריסטיאנו רונאלדו מתעופף | Alessandro Sabattini/Getty Images
שחקני יובנטוס חוגגים | Daniele Badolato – Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

פיורנטינה – ורונה 1:1

פרנק ריברי פתח בהרכב בפעם השנייה ברציפות אך הוא עדיין מחפש את שערו הראשון העונה בליגה. בדקה השמינית דווקא האורחת עלתה ליתרון בזכות פנדל מדויק של הקשר מיגל ולוסו. היתרון החזיק מעמד עד לדקה ה-19 כאשר פיורנטינה ענתה בפנדל משלה כשדושאן ולאחוביץ' דייק מהנקודה אף הוא.

שתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבים עד לסיום. המארחת רשמה משחק ליגה שמיני ללא ניצחון ועל כן היא מדורגת רק במקום ה-17 כשבשבוע הבא מצפה לה האלופה יובנטוס בטורינו במשחק הכי קשה שיש לליגה להציע. ורונה מצידה מדורגת במקום השביעי. גם לה מצפה משחק קשה מאוד – נגד אינטר.

פרנק ריברי מאוכזב | Gabriele Maltinti/Getty Images

סמפדוריה – קרוטונה 1:3

נועלת הטבלה בליגה האיטלקית סופרת כבר הפסד תשיעי העונה כאשר יצאה בידיים ריקות גם מאצטדיון "לואיג'י פרארי" שבגנואה. מנגד, הקבוצה של קלאודיו ראניירי רשמה ניצחון שני ברצף בליגה ובכל עלתה למקום העשירי. כבר אחרי 36 דקות של כדורגל סמפדוריה החזיקה ביתרון כפול, זאת לאחר שערים של מיקל דאמסגארד ויאקוב יאנקטו.

קרוטונה השיגה שער מצמק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם פנדל מדויק של סימי הניגרי, אך בדקה ה-65 הגיע תורו של פאביו קוואליארלה, בגיל 37, לכבוש את שערו השישי העונה, כחמש דקות בלבד לאחר שעלה מהספסל וחתם את תוצאת המשחק.

שחקני סמפדוריה חוגגים את הניצחון | Paolo Rattini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי