רונאלדו עדיין לא גדול הכובשים, יובנטוס תחתים את חלוץ צ'לסי?

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Soccrates Images / Contributor

הפנומן הפורטוגלי עקף את פלה והוא רחוק שער אחד בלבד מיוזף ביצאן שניצב בפסגה עם 759 שערים רשמיים. אנדראה פירלו אחרי ה-1:4 של הביאנקונרי על אודינזה: "ז'ירו? הוא יכול להיות שימושי עבורנו"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לבסס את מעמדו כסקורר הגדול ביותר שידע המשחק. הפנומן הפורטוגלי, שהבקיע אמש (ראשון) צמד והוסיף בישול ב-1:4 של יובנטוס על אודינזה, עלה ל-758 גולים רשמיים בקריירה ובכך עקף את פלה האגדי בדרך למקום השני בטבלת המבקיעים של כל הזמנים. מי ניצב לפניו, אתם תוהים? יוזף ביצאן, חלוץ אוסטרי-צ'כי, שכיכב בעיקר מדי סלביה פראג והבקיע 759 שערים רשמיים בין 1928 ל-1955.

פחות מחודש לפני יום הולדתו ה-36, רונאלדו נראה פשוט בלתי ניתן לעצירה: מאזנו בסרייה א' העונה עומד על 14 שערים ב-11 משחקים והוא מוליך את טבלת הכובשים של הליגה עם שני גולים יותר מרומלו לוקאקו ושלושה משחקים פחות ממנו. הוא כבש כבר שישה צמדים ומוצא את הרשת כל 65 דקות בממוצע. פשוט מדהים.

"התחלנו את שנת 2021 בדרך הטובה ביותר", צייץ בסיום רונאלדו, שמאזנו ב-75 משחקי ליגה במדי יובנטוס מאז שהצטרף בקיץ 2018 עומד על 65 שערים ו-15 בישולים ב-80 הופעות. רוברט לבנדובסקי הלוהט שהבקיע 19 שערים העונה במדי באיירן מינכן הוא השחקן היחיד שכבש יותר מהפורטוגלי בחמש הליגות הבכירות באירופה.

לפני הקרב הענק מול המוליכה מילאן (רביעי ב-21:45), יובה כאמור חזרה למסלול הניצחונוות והשכיחה מעט את המפלה 3:0 נגד פיורנטינה. הביאנקונרי ניצבים כעת במקום החמישי בטבלה עם 27 נקודות, עשר פחות מהרוסונרי להם גם משחק יותר. המשמעות היא שניצחון יחזיר את האלופה למירוץ והפסד עלול להותיר אותה בחוץ בשלב מאוד מוקדם של העונה.

בהיעדרו של אלברו מוראטה, שלא שיחק אמש ונמצא בספק גם למשחק מול מילאן, יובנטוס נותרה ללא חלוץ טבעי והמאמן אנדראה פירלו התייחס בסיום לאפשרות שהקבוצה תצרף שחקן שיכול להבקיע שערים: "שוחחתי על כך עם ראשי המועדון ואנחנו מקווים להחתים מישהו בימים הקרובים. אוליבייה ז'ירו? הוא בהחלט חלוץ שאוכל להשתמש בו".

כשנשאל על המשחק הגדול מול מילאן ביום רביעי, פירלו בחר להחמיא למאמן היריבה סטפאנו פיולי: "נסעתי לבקר אותו ולראות כמה מהאימונים שלו בעונה שעברה, מכיוון שאני מעריץ אותו כמאמן והייתי סקרן לראות מה הוא עושה שם ביום-יום. הוא קוצר את הפירות של העבודה הקשה שלו עכשיו".

אוליבייה ז'ירו | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי