מילאן מעודדת למרות ההפסד: "יש מה שצריך כדי להיאבק על האליפות"

שחקני מילאן | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

ה-3:1 ליובנטוס קטע לרוסונרי רצף של 27 מחזורי ליגה רצופים ללא הפסד, אך המאמן סטפאנו פיולי מרוצה לאור העובדה שמספר שחקנים היו חסרים: "צריכים להיות גאים ולצאת מזה עם ביטחון. הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

רצף 27 המחזורים ללא הפסד של מילאן בסרייה A הגיע אמש (רביעי) לסיומו, בעקבות הפסד 3:1 ליובנטוס בסן סירו. הרוסונרי הגיעו ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע וסנדרו טונאלי המושעה, בעוד אנטה רביץ' וראדה קרוניץ' נמצאו חיוביים לקורונה שעות ספורות לפני המשחק, אך ידעו כי הפסגה תישאר בידיהם לאור ההפסד של אינטר לסמפדוריה. למרות החיסורים, הקבוצה של סטפאנו פיולי נתנה פייט לאלופה וידעה לחזור מפיגור במחצית הראשונה, אולם בסופו של ערב הפער מהגברת הזקנה הצטמק לארבע שבע נקודות, כאשר ליובה משחק חסר.

על אף ההפסד, במילאן יצאו מעודדים מהתצוגה שלטענתם הוכיחה כי הדהירה בליגה האיטלקית מאז פתיחת העונה אינה מקרית והקבוצה בהחלט נמנית בין המועמדות לאליפות. "חייבים להסיר את הכובע בפני היריבה, שהצליחה לחזור ליתרון", אמר פיולי בסיום המשחק. "עשינו מה שהיינו צריכים, יצרנו מצבים ואחרי שנקלענו לפיגור בפעם השנייה, היה קשה יותר להתאושש. הקבוצה עלתה למשחק בנחישות ובריכוז. השוער שלהם הציל בעיטה של דיוגו דאלוט במצב של 1:1 ואז הם כבשו את השני וזה נהיה קשה יותר עבורנו".

האדומים-שחורים חסרו לא מעט שחקנים, כאמור, כאשר בנוסף לאלה שצוינו לעיל נעדרו גם איסמעיל בנאסר, מתאו גאביה ואלכסיס סאלמאקרס. הדבר אילץ את המאמן לבצע שינויים רבים ואחד מהם היה הצבתו של דוידה קלאבריה בקישור, כשתפקידו המקורי הוא מגן ימני: "הרבה קבוצות היו מתקשות ללא כל כך הרבה שחקנים, אבל למרות שנכפו עלינו שינויים ניסינו לשמור על הזהות שלנו ואהבתי את זה", המשיך פיולי. "המשחק היה שוויוני עד השער השני של יובנטוס. אחרי שגילינו שרביץ' וקרוניץ' לא יכולים לשחק הקבוצה הייתה יכולה להיכנס ללחץ, אבל שמרנו על העקרונות והזהות שלנו".

רונאלדו מול דאלוט. מילאן מעודדת | Stefano Guidi/Getty Images

המאמן תיאר את המצב בחדר ההלבשה לאחר שהרצף החיובי נקטע: "הבחורים ישבו עם הראש למטה והיו מאוכזבים, אבל באיזשהו מובן ההפסד הזה היה חוויה בריאה מבחינתנו כי לא הרגשנו את זה תקופה ארוכה. אמרתי להם שהם צריכים להיות גאים במה שהצליחו לעשות בנסיבות הקיימות. הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה".

בסיום המשחק פיולי שוחח עם 'סקיי ספורט איטליה' ושם הביע הסכמה עם חבר הפאנל ואחד המאמנים המצליחים בהיסטוריה של מילאן, פאביו קאפלו, שטען כי היכולת של הרוסונרי הוכיחה שהם מועמדים לזכייה בסקודטו: "גם אני משוכנע שאנחנו צריכים לשאוף גבוה ולצאת מהערב הזה עם ביטחון שאפשר להיאבק עד הסוף, כי יש לנו את מה שצריך. עצם העובדה ששמרנו על היכולת הזו בנסיבות האלה, אומרת המון על כמה שמילאן קבוצה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי