צפו בתקציר: מילאן ברבע גמר הגביע אחרי שניצחה בפנדלים את טורינו

צפו: לאחר 120 דקות ללא שערים בסן סירו, הרוסונרי חגגו עלייה לשלב הבא בעקבות פנדל מכריע של צ'להאנולו, שקבע 4:5 דרמטי. רינקון החטיא מהנקודה עבור האורחת, איברהימוביץ' חזר להרכב של פיולי אחרי הפציעה

קבוצות: מילאן טורינו
(גודל טקסט)

ביום שבת נפגשו מילאן וטורינו בסן סירו במסגרת הסרייה א' והרוסונרי ניצחו 0:2. הערב (שלישי), בדיוק באותו המקום, שתי הקבוצות נפגשו במסגרת שמינית גמר הגביע האיטלקי, במשחק שהסתיים ניצחון 4:5 דרמטי של הרוסונרי בתום בעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

אחרי 90 סוערות ועוד 30 שהיו שקולות מאוד, הכל התנקז לפנדלים. במצב של 3:3, תומאס רינקון ניגש לבעיטה שלו, ושוער המשנה של מילאן צ'יפריאן טטרושאנו זינק נהדר והדף. בהמשך, האקן צ'להאנולו ניגש לכדור המכריע ושלח את קבוצתו לשלב הבא, בו עשויה לפגוש את אינטר לדרבי רותח, או את פיורנטינה.

שחקני מילאן חוגגים | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

אז מה היה לנו הערב במילאנו? כאמור, השוער השני טטרושאנו קיבל הזדמנות בין הקורות בפעם הרביעית העונה וגולת הכותרת הייתה חזרתו של זלאטן איברהימוביץ' להרכב לראשונה מאז הניצחון על נאפולי, בזמן ששחקני הרכב אחרים בולטים כמו תיאו הרננדס ופרנק קסייה – החלו על הספסל. הקאמבק לא היה ממש מוצלח והשבדי הוחלף כבר בהפסקה.

מילאן אמנם החזיקה הרבה יותר בכדור בדקות הפתיחה אך התקשתה לייצר מצבים בחצי השעה הראשונה מול היריבה הנחושה. שחקני טורינו הפילו שוב ושוב את ברהים דיאס לכר הדשא. המצב המסוכן הגיע בדקה ה-38 דווקא מצד טורינו כאשר הבוסני אמר גויאק בעט נהדר בסיבוב, טטרושאנו הגיב היטב. לפני תוספת הזמן של המחצית, זלאטן שלא הורגש שלח מסירת עומק לרפאל לאאו אך החלוץ הצעיר נבלם על ידי ההגנה. הרוסונרי סיימו מחצית ראשונה מאכזבת עם שתי בעיטות בלבד לעומת ארבע של היריבה.

סטפאנו פיולי ביצע חילוף כפול בהפסקה כאשר העלה בין היתר את הקאן צ'נהולו וינס פטר האוגה, כאשר זלאטן הוחלף. מילאן השתפרה. בדקה ה-57 הגיע מצב אמיתי ראשון. דוד קלרביה רשם החמצה כשבעט על גופו של השוער ממצב נוח מאוד ודיוגו דאלוט הגיע לכדור החוזר ופגש רק בקורה. הכדור פגע בשוער ואניה מילינקוביץ' סאביץ' שקלט אותו. קלרביה נותר מתוסכל כשגם כעבור דקה, והפעם מצד שמאל – מצא שוב את הקורה.

זלאטן איברהימוביץ' | Emilio Andreoli/Getty Images

בדקה ה-62 הרננדס וקסייה הצטרפו למאמץ הקבוצתי. בדקה ה-67 השוער מילינקוביץ'-סאביץ' שיחק באש וכמעט איבד את הכדור ברחבה אך ניצל למזלו. אנדראה בלוטי, כוכב טורינו שפתח על הספסל, עלה לשחק סמוך לסיום בתקווה למנוע אולי הארכה אך בדומה לשלב רבע הגמר אשתקד – המשחק הסתיים ללא הכרעה בזמנו החוקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי