יסתבך? זלאטן עקץ בתגובה לתקרית לוקאקו ונחשד באמירה גזענית

זלאטן איברהימוביץ', רומלו לוקאקו | Marco Luzzani/Getty Images

חלוץ מילאן, שהתעמת עם חלוץ של אינטר ב-1:2 הדרמטי של הנראזורי, העליב את הבלגי: "לך תעשה וודו", זכר לאמירת בעלי אברטון עליו. השבדי עקץ בטוויטר. קונטה: "אריקסן בחור טוב מדי, צריך להיות נחוש יותר"

קבוצות: אינטר מילאן
(גודל טקסט)

שיא הדרמה, כך אפשר להגדיר את ה-1:2 של אינטר על מילאן אמש (שלישי) ברבע גמר הגביע האיטלקי. הדרבי המטורף של מילאנו היה בדרך להארכה, אך עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-90+7, כריסטיאן אריקסן סיפק כדור חופשי יוצא דופן עם בעיטה מושלמת לחיבורים והעלה את הנראזורי לשלב הבא, שם תחכה לה המנצחת בין יובנטוס לספאל, שתיפגשנה הערב (החל מ-21:55, שידור ישיר בספורט4).

צפו בתקציר ה-1:2 של אינטר על מילאן

אבל אם לשים את הסיום המשוגע בצד, הסיפור עליו כולם דיברו אחרי ההתמודדות היה העימות החריג בין רומלו לוקאקו לזלאטן איברהימוביץ', שהתחיל במהלך המחצית הראשונה והסתיים בירידה למחצית. בחצי השני השבדי היה נראה מאוד עצבני, קיבל כרטיס צהוב שני והורחק. בתקשורת האיטלקית נחשפה השיחה בין השניים על פי קריאת השפתיים שלהם דרך מסכי הטלוויזיה.

לוקאקו הזמין את זלאטן 'לפגוש אותו בחוץ אחרי המשחק', וכוכב מילאן השיב לו 'תתקשר לאמא שלך'. לאחר מכן, השבדי נחשד באמירה גזענית כלפי הבלגי כשלכאורה אמר לו 'לך תעשו וודו'. נציגי איברהימוביץ' הכחישו כל אמירה גזענית.

אמירתו של זלאטן הגיעה בעצם בעקבות מה שאמר בינואר 2018 על לוקאקו פרהאד מושירי, אחד מבעלי אברטון, שבזמנו טען שהבלגי סירב להצעת לחוזה חדשה בגלל "וודו בו הוא קיבל מסר שעליו להצטרף לצ'לסי". הסיפור הוכחש בתוקף על ידי לוקאקו, שבסופו של דבר גם לא חתם בצ'לסי, אלא במנצ'סטר יונייטד. הסיפור עלה לכותרות, וזלאטן ניצל אותו על להעליב את הבלגי.

היום הצהריים זלאטן פרסם פוסט בחשבון הטוויטר שלו ורשם: "בעולם של זלאטן אין מקום לגזענות. כולנו אותנו גזע, כולנו שווים. כולנו שחקנים, חלק טובים יותר מאחרים", סיים עם עקיצה קטנה כהרגלו.

צפו בתקריות בין זלאטן ללוקאקו

ובחזרה למשחק עצמו. אריקסן, שמאז שהגיע לאינטר לא הצליח עדיין להביא את אריקסן של טוטנהאם, הוא היה זה שסיפק עלייה דרמטית לחצי הגמר ברגע האחרון ואמר בסיום המשחק: "זו הייתה הבעיטה החופשית המושלמת מבחינתי. אני שמח מאוד ומרגיש מושלם". אגב, זה היה הכדור החופשי הראשון שאינטר כובשת מאז אפריל 2018, והראשון אחרי 55 ניסיונות כושלים.

מאמן הנראזורי, אנטוניו קונטה, היה מאושר בסיום ובישר שאריקסן לא יעזוב, שכן הוא נקשר ללא מעט קבוצות במהלך חלון ההעברות הנוכחי: "אני חודש אני אומר את זה – איש לא יגיע ואיש לא יעזוב אותנו החודש. משום מה אף אחד לא מאמין לי. אנחנו עובדים עם אריקסן ברמה הטקטית כדי למצוא אלטרנטביה למרסלו ברוזוביץ'. הוא אינטילגנט, איכותי ואני שמח מאוד שהוא כבש את השער הזה. הוא ביישן ואני מקווה שהשער הזה ישבור את הקליפה הקשה שלו. הוא בחור טוב, אולי טוב מדי. הוא צריך להיות נחוש יותר".

קונטה התייחס כמובן גם לתקרית לוקאקו-זלאטן: "זה דרבי, לא טיול בפארק. שתי הקבוצות הרגישו את המתח ואי אפשר לברוח מזה. אני הייתי שחקן ואני יודע שבמהלך משחק הרוחות יכולות להתלהט וקורים דברים כאלה כשאתה כועס. מה שחשוב זה לשמור עליהן בפרופורציות. היה טוב לראות את רומלו כל כך מרוכז וממוקד. לזלאטן יש נחישות, ווינריות והוא לוחם, ואני חושב שהדברים האלה הולכים וגדלים את לוקאקו. אני יכול רק להיות שמח לראות אותו לוהט במגרש".

כריסטיאן אריקסן חוגג | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי