גאטוסו: "אם תמשיכו לעצבן אותי, אלך לאמן בכווית"

נאפולי העפילה לחצי גמר הגביע אחרי 2:4 על ספציה, אך המאמן רתח בעקבות הדיווחים בנוגע למעמדו: "לא אתפטר. מאמנים אחרים לא מקבלים את אותו יחס". וגם: השיחה עם הנשיא אאורליו דה לאורנטיס

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

מחצית ראשונה אדירה הספיקה לנאפולי, שגברה 2:4 על ספציה והעפילה לחצי גמר הגביע האיטלקי, שם היא תפגוש את אטאלנטה לשני מפגשים מרתקים. קאלידו קוליבאלי הבלם פרץ את הסכר עם עקב לא אופייני ומחזיקת הגביע כבשה רביעייה שסגרה את הסיפור עוד במחצית הראשונה. האורחת הצנועה צימקה עם שני שערים בגארבג' טיים ותתרכז במאבקי התחתית.

הניצחון אמש הגיע לאחר שני הפסדים כואבים, ליובנטוס בסופר קאפ ובליגה ומול ורונה. בעקבות אותן תוצאות, באיטליה דווח בימים האחרונים כי מאמן נאפולי ג'נארו גאטוסו קיבל אולטימטום של עשרה ימים על מנת לשנות את המצב ובמקביל פורסם שנשיא הקבוצה, אאורליו דה לאורנטיס, כבר סימן מחליף אפשרי עבורו: רפא בניטס, שכזכור אימן את הקבוצה בין 2013 ל-2015.

בינתיים, דה לורנטיס פרסם אמש הצהרה והבטיח כי למועדון יש "אמון מלא" בגאטוסו. המאמן התייחס לכך בסיום המשחק והבהיר: "אני לא צריך שאף אחד יגיד שהוא בוטח בי. מרגיז אותי שאנשים שואלים אותי אם אני שוקל להתפטר, אבל מאמנים אחרים לא מקבלים את אותו הטיפול".

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | SSC NAPOLI / Contributor

גאטוסו המשיך: "התפטרתי ממילאן בזמנו כי לא האמנתי שאוכל לעשות שם יותר, אבל לא אתפטר הפעם. אני כאן, עושה את העבודה שלי. אני כבר ארבע שנים בסרייה א' ונמצא בחצי הגמר הגביע בפעם הרביעית. הייתי רוצה לראות איך אינטר מסתדרת בלי רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס במשך חודש" (נאפולי קיבלה לאחרונה בחזרה את דריס מרטנס ו-ויקטור אוסימן ששבו מפציעות).

על השיחה שערך עם דה לורנטיס: "הנשיא דיבר עם הצוות והרגיע אותי, גם אם אני לא צריך את זה. אני עושה את העבודה שלי, אם זה לא מוערך, אז נו טוב, לא משנה. אנחנו בחצי הגמר, תראו איפה סוסיאדד ואלקמאר נמצאות, ובכל זאת אנשים מתנהגים כאילו לא השגנו דבר בכך שהעפלנו שלב בליגה האירופית".

גאטוסו סיכם: "אף אחד לא נתן לי כלום, אז אני לא נכנס לדיכאון, אבל קשה לנצח בנאפולי. אם ימשיכו לעצבן אותי, אלך ואאמן בכווית או משהו כזה. אני יודע שזה חלק מהתפקיד ואאמשיך לעבוד כל עוד יורשה לי, אבל מה שקורה לאחרונה מוגזם. כשאני בא לכאן לתת ראיון, השאלה הראשונה שאני מצפה היא שזו השנה הרביעית שלי כמאמן ואני נמצא בחצי הגמר הרביעי ברצף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי