פירלו ביקש עזרה מרונאלדו, באיטליה קטלו: יובה מראה סימני כניעה

אנדראה פירלו | Jonathan Moscrop/Getty Images

המאמן תקף את שחקניו וזעם על שאלות התקשורת: "אנחנו במצב חירום, ביקשתי מכריסטיאנו וסנדרו לדבר עם הצעירים. את מי הייתי צריך להרכיב?". האיטלקי מתגעגע לדיבאלה ומוראטה. "קיפאון בוורונה", נכתב אחרי ה-1:1

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס הניפה דגל לבן במירוץ הסקודטו? הקבוצה של אנדראה פירלו שיחקה רע וסיימה אתמול (שבת) בתיקו 1:1 נגד ורונה ובכך החמיצה הזדמנות לצמצם את הפער מהמוליכה אינטר לחמש נקודות. הביאנקונרי עלו ליתרון משער של כריסטיאנו רונאלדו, ה-47 שלו ב-47 המשחקים האחרונים בסרייה א', אך לא השכילו לשמור עליו. רונאלדו כבש העונה 14 שערים במשחקי החוץ כאשר רק מוחמד סלאח וארלינג הולאנד (16 שערים) הציגו מאזן טוב ממנו מחוץ לבית בחמש הליגות הבכירות העונה. הלחץ נתן את אותותיו גם אצל המאמן פירלו שלרוב שמר על פאסון והפעם כעס על כלי התקשורת.

פירלו נשאל לגבי הבחירות הטקטיות שלו (בחר לשחק בשיטת שלושת הבלמים) ונשאל על שיבוץ שחקנים שאינם בעמצה, ענה לכתב ג'וניקרלו פדובן מ"סקיי ספורט איטליה" בצורה הבאה: "היינו במצב חירום אם אתה מסתכל על הנעדרים. אם חסרים לך ארבעה בלמים, מגנים וחלוצים, אל תגיד לי מה עליי לעשות. אתה צריך לראות משחקים לפני שאתה מגיב". עוד אמר: "את מי הייתי צריך להציב בעמדה, סלח לי, אם לא את פדריקו קייזה (בישל את השער) ופדריקו ברנרדסקי? הם היו בתפקידם הטבעי".

על המשחק אמר המאמן: "זה מאכזב משום שידענו שיהיה משחק קשה, הצלחנו להוביל ולא שמרנו על זה. יש את הפרטים הקטנים האלה שלמרבה הצער השחקנים הצעירים עדיין לא מבינים שזה מה שעושה את ההבדל. חשבתי לעבור לרביעייה אחורית אבל הסתכלתי לספסל ולא היו לי אופציות לשנות וראיתי כמה שחקנים שהתעייפו. תכננו לשחק 3:4:2:1 אבל במחצית השנייה כבר לא היה לנו כוחות להמשיך ללחוץ והיו לוורונה שטחים".

חוסר הניסיון: "הצעירים לא הבינו את דרך המשחק שלנו. ביקשתי מכריסטיאנו רונאלדו ואלכס סנדרו לדבר איתם, להשמיע את קולם ולהסביר להם אך כנראה זה לא הספיק. אתה צריך לחשוב במהירות כאשר לוחצים אותך ולדעת היכן חברי הקבוצה שלך נמצאים. זרקנו שתי נקודות חשובות".

האם יובנטוס תלויה מדי ברונאלדו: "אנחנו במצב חירום אבל מנסים לעבוד היטב עם מה שיש לנו. לא רק אנחנו מתגעגעים לשחקנים כמו פאולו דיבאלה ואלברו מוראטה (לא נכללו בסגל) – כל קבוצה הייתה מתגעגעת אליהם". מוראטה פתח את העונה נפלא אך לא כבש בחודש האחרון וכזכור במשחק נגד פורטו התעלף, בעוד לארגנטינאי יש שלושה שערים בלבד.

כריסטיאנו רונאלדו | Jonathan Moscrop/Getty Images

מי ששלח מסר אופטימי לאוהדים הוא קייזה שאמר: "אנחנו עדיין מאמינים ביכולת לזכות בסקודטו. כל מי שבמועדון הזה, אני וחבריי – בטוחים שזה אפשרי. אנחנו לא במיטבנו וחסרים שחקנים אבל אסור שזה ישמש כתירוץ. נתמקד במשחק בשלישי. נלמד מכך לעתיד". כשנשאל על הבעיות בהתקפה הוא כעס: "נגד קרוטונוה כבשנו שלישייה ויכולנו לכבוש כפול". על הבישול שלו אמר: "חיכיתי לראות אם אחד מחבריי לקבוצה נמצא בעמדה טובה יותר ואז ראיתי את רונאלדו".

בכלי התקשורת קטלו כמובן: "קיפאון בוורונה, רונאלדו ויובה זועמים. הכוכב לא הספיק", נכתב ב"גאזאטה דלה ספורט", שם שאלה הכותרת בנוסף האם הפער מאינטר יצמח לעשר נקודות. "יובה מראה סימני כניעה", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט", "פעמוני אזעקה מצלצלים. המצור על השער הסתיים ב-1:1". ב-"טוטוספורט" נכתב: "רונאלדו לא הספיק. ורונה כפתה תיקו על יובה שחסרה שבעה שחקני הרכב".

כותרות העיתונים באיטליה | צילומי מסך: "גאזטה דלה ספורט", "קוריירה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי