אטאלנטה גברה 1:3 על ספציה, 2:3 דרמטי ללאציו על קרוטונה

לואיס מוריאל ומריו פשאליץ' | Emilio Andreoli/Getty Images

הכחולים מברגאמו עברו בהצלחה את החזרה הגנרלית לריאל מדריד ונהנו מצמד של פשאליץ' ושער של מוריאל, התכולים מרומא גברו בקושי על נועלת הטבלה הודות לשער מאוחר של פליפה קאסיידו

(גודל טקסט)

זה לא קורה הרבה, אבל המחזור ה-27 בליגה האיטלקית יצא לדרך כבר היום (שישי) עם שני משחקים: לאציו השיגה 2:3 דרמטי על קרוטונה בשעת צהריים מוקדמת ובערב גברה אטאלנטה 1:3 על על ספציה בחזרה גנרלית עבור הכחולים מברגאמו לגומלין מול ריאל מדריד.

אטאלנטה – ספציה 1:3

ג'אן פיירו גספריני ושחקניו יתארחו ביום שלישי במדריד וינסו להדיח את ריאל בשמינית גמר ליגת האלופות אחרי הפסד 1:0 במשחק הראשון והערב הם עברו בהצלחה את החזרה הגנרלית כשהכניעו בקלות את ספציה וגם צברו שלוש נקודות יקרות שלפחות זמנית הקפיצו אותם למקום הרביעי עם 52 נקודות, בדיוק כמו יובנטוס השלישית.

האורחת הצליחה להחזיק מעמד ולרדת למחצית הראשונה ב-0:0, אבל הסכר נפרץ בדקה ה-54 כאשר מריו פשאליץ' כבש ראשון, כעבור דקה בלבד היה זה לואיס מוריאל שהכפיל את היתרון ופשאליץ' השלים צמד בדקה ה-73. ספציה הצליחה רק לצמק בדקה ה-82 משער של רוברטו פיקולי, אך נותרה עם 26 נקודות במאזנה ובמרחק שש בלבד מהקו האדום.

שחקני אטאלנטה חוגגים | Jonathan Moscrop/Getty Images

לאציו – קרוטונה 2:3

לאציו פתחה את 2021 עם רצף של שבעה משחקים ללא הפסד בסרייה A ומהם שישה ניצחונות אחד אחרי השני, אבל מאז המפגש נגד אינטר באמצע פברואר היא לא מצליחה לחזור לעצמה. היום היא כמעט שמטה בביתה נקודות יקרות מול נועלת הטבלה, אבל לשמחתה עצרה את כדור השלג ושבה למסלול הניצחונות הודות ל-2:3 דרמטי.

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' העלה את לאציו ליתרון כבר אחרי 14 דקות באולימפיקו הריק, אבל נועלת הטבלה, שאחרי שבעה הפסדים רצופים ניצחה את טורינו 2:4 בתחילת השבוע, חזרה למשחק במהרה עם שוויון של סימאון נוואנקו רבע שעה אחר כך. לואיס אלברטו עוד החזיר את היתרון המקומי בדקה ה-39, אך נוואנקו השלים צמד עם פנדל מוצלח בדקה ה-50.

כבר נאה היה שהצדדים ייפרדו בחלוקת נקודות, אלא שהמילה האחרונה הייתה של פליפה קאייסדו, שבדקה ה-84 השיב את היתרון ללאציו בפעם השלישית והפעם זה גם הספיק כדי להניע את קרוטונה החלשה. בזכות הניצוחן לאציו עם 46 נקודות והיא תקווה למצוא את עצמה גם בסיום המחזור במרחק נקודה בלבד מנאפולי השישית ואילו קרוטונה עדיין במקום האחרון עם 15 נקודות בלבד.

מילינקוביץ' סאביץ' ושחקני לאציו | Giampiero Sposito/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי