דיווח: יובנטוס פתחה בשיחות עם ראיולה כדי לצרף את 'פוגבה החדש'

באיטליה טוענים כי המנהל המקצועי של הגברת הזקנה, פאביו פראטיצ'י, מעוניין להחתים ראיין חראבנברח מאייאקס, ונועד עם סוכן העל כדי לקדם את המהלך

(גודל טקסט)

יובנטוס מבינה שהיא ככל הנראה תסיים את העונה ללא אף תואר משמעותי ותאבד את האליפות לאחר שליטה מוחלטת בת תשע שנים, ולשם כך היא נערכת כבר לעונה הבאה. על פי דיווחים באיטליה, המנהל המקצועי של הגברת הזקנה, פאביו פראטיצ'י, נפגש עם סוכן העל מינוי ראיולה כדי לצרף את הקשר המוכשר של אייאקס, ראיין חראבנברח.

חראבנברח (18), המכונה בגוף הידיעה 'פוגבה החדש' עקב הדמיון בסגנון המשחק והחזות הפיזית המרשימה, ערך לפני כשבוע את הופעת הבכורה בנבחרת הולנד וכבר נחשב לאחד משחקני המפתח של אייאקס למרות גילו הצעיר. לפי הדיווח הוא מחוזר על ידי יובנטוס כבר שנים ארוכות וכאמור בעקבות הכישלון המקצועי, סומן כמועמד לחיזוק חוליית הקישור שלא מספקת את הסחורה.

מלבד חראבנברח, שחקנים נוספים שמועמדים להצטרף ליובנטוס מיוצגים תחת ראיולה. מיוזה קן, ג'יאנלואיג'י דונארומה ופול פוגבה בעצמו הם רק חלק מהשמות. בנוסף שחקני הקבוצה גם פדריקו ברנרדסקי ומתייס דה ליכט עובדים יחד עם ראיולה, לכן מעבר לארץ המגף בקיץ בהחלט נראה כמו תסריט אפשרי.

פוגבה המקורי במדי יובנטוס. תואם שלו יגיע בקיץ? | Paolo Bruno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי