נאפולי עדיין מושלמת, ניצחון רביעי רצוף ליובנטוס

מואיס קן חלוץ יובנטוס | רויטרס

אוסימן (81) נתן למוליכה 0:1 על טורינו ומאזן מושלם. מואיז קן (16) סידר לגברת הזקנה 0:1 דחוק על רומא של מוריניו. ורטו החמיץ פנדל מנגד (44)

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בסרייה A האיטלקית נמשך היום עם שישה משחקים כאשר במוקד עמד הניצחון של יובנטוס, 0:1 על רומא של מוריניו. נאפולי שמרה על מאזן מושלם אחרי 0:1 על טורינו, אטאלנטה הביסה בחוץ 1:4 את אמפולי ובמשחק הצהריים קליארי גברה 1:3 על סמפדוריה, רשמה ניצחון בכורה העונה וברחה מהמקום האחרון.

שחקני נאפולי חוגגים
עדיין מושלמת. שחקני נאפולי חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Francesco Pecoraro

נאפולי – טורינו 0:1

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי סופרת כבר שמונה ניצחונות רצופים בליגה, וייתכן כי הניצחון השמיני היה הקשה מכולם. לורנצו אינסינייה החמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-27, שער של ג'ובאני די לורנצו נפסל בדקה ה-56, אך ויקטור אוסימן הלוהט נתן למוליכה ניצחון יקר על חניכיו של איבן יוריץ'.

יובנטוס – רומא 0:1

דיבאלה הפצוע לא נכלל בסגל, מוראטה חזר רק לספסל, אבל גם מצוקת החלוצים הזו לא מנעה מהגברת הזקנה להשיג ניצחון רביעי רצוף מול יריבה חזקה ולחזור למקום המוכר לה כל כך: הצמרת. יובנטוס, שעדיין נותרה במרחק של 10 נקודות מנאפולי המושלמת, נהנתה משער די מזליקי של מואיז קן, כאשר נגיחה של בנטנקור פגעה בראשו ומשם חדרה לרשת. הקבוצה של מוריניו לחצה ולקראת ההפסקה השיגה פנדל, אבל ז'ורדן ורטו החמיץ מהנקודה הלבנה ורומא נחלה הפסד שלישי העונה.

אמפולי – אטאלנטה 4:1

הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני מתקשה לשמור על יציבות העונה, אך היום היא הראתה מדוע היא השתייכה לקרבות הצמרת בשנים האחרונות. יוסיפ איליצ'יץ' העלה את האורחת ליתרון כפול עם שערים בדקות ה-11 וה-26, בעוד פדריקו די פרנצ'סקו צימק ל-2:1 בדקה ה-30. מטיאה ויטי הבקיע לשערו הוא בדקה ה-49, ויוסיפ איליצ'יץ' החמיץ פנדל בדקה ה-68 ופספס הזדמנות להשלים שלושער ולקחת את הכדור הביתה. דובאן ספאטה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-89.

יוסיפ איליצ'יץ', אטאלנטה
חגג עם צמד. איליצ'יץ' | אימג'בנק GettyImages, Gabriele Maltinti

קליארי – סמפדוריה 1:3

קליארי השיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה וברחה מהמקום האחרון. במחזור שעבר היא ספגה בתוספת הזמן ופספסה הזדמנות לנצח את ונציה שהשוותה ל-1:1, אבל היום גברה בקרב התחתית על סמפדוריה, נצמדה אליה בטבלה כשלכל אחת 6 נקודות וכעת כל קבוצות הסרייה A לפחות עם ניצחון אחד העונה.

קייטה באלדה בישל לז'ואאו פדרו כעבור ארבע דקות והבלם מרטין קסארס הכפיל את יתרון המארחת בדקה ה-74, כשניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה והכדור פגע באחד משחקני ההגנה, שינה כיוון וחדר לרשת. מורטן תורסבי הנורבגי הצליח לצמק בנגיחה בדקה ה-82, אבל ז'ואאו פדרו השלים צמד בדקה ה-94, קבע 1:3 והבטיח ששלוש הנקודות יישארו בקליארי.

ז'ואאו פדרו, חלוץ קליארי
ניצחון ראשון העונה ובריחה מהמקום האחרון. ז'ואאו פדרו | אימג'בנק GettyImages, Enrico Locci

משחקים נוספים

גנואה – ססואולו 2:2
לגנואה: מתיאה דסטרו (27), יוהאן ואסקס (90). לססואולו: ג'אנלוקה סקמאקה (17,20)

אודינזה – בולוניה 1:1
לאודינזה: בטו (83). לבולוניה: מוסא בארו (67)

תוצאות משחקי השבת

ספציה – סלרניטנה 1:2
לאציו – אינטר 1:3
מילאן – ורונה 2:3

בשני: ונציה – פיורנטינה (21:45)