רביעי באיטליה: אינטר ויובנטוס ייאבקו על התואר הראשון של העונה

play
לא התרגש מהחטאת הפנדל והשלים צמד. לאוטרו מרטינס | רויטרס
מהפך השנה: 3:4 מטורף לחלוטין ליובנטוס על רומא 03:23

האלופה תארח את מחזיקת הגביע בסופרקופה (22:00, ספורט3), אינזאגי: "הם רגילים לשחק בגמרים". אלגרי: "אנו פוגשים את הקבוצה הכי טובה בליגה"

קבוצות: יובנטוס אינטר
(גודל טקסט)

בארץ המגף יחולק מחר (רביעי) התואר הראשון של העונה, כשהאלופה אינטר תפגוש את מחזיקת הגביע יובנטוס ב"דרבי ד'איטליה" שייערך בסן סירו במסגרת הסופרקופה (22:00, ישיר בספורט3). הגברת הזקנה הדיחה את הנראזורי בחצי גמר הגביע אשתקד, אך המילאנזים נקמו עם הזכייה באליפות שנישלה את יובה מהתואר בו החזיקה במשך 9 שנים רצופות. לפני חודשיים וחצי הן נפגשו בליגה ונפרדו ב-1:1 דרמטי, אחרי שפאולו דיבאלה השווה בדקה ה-89.

סימונה אינזאגי מאמן אינטר
סימונה אינזאגי מאמן אינטר | אימג'בנק GettyImages, CPS Images

אינטר עומדת על רצף אדיר של שמונה ניצחונות ליגה ולא הפסידה בסרייה א' כבר 13 מחזורים, כאשר ביום ראשון היא גברה 1:2 על לאציו בבית. המאמן סימונה אינזאגי ייהנה מסגל מלא, אחרי שאדין דז'קו שב לפעילות במשחק האחרון ועלה כמחליף, בעוד הקאן צ'לחנוילו ריצה עונש הרחקה ויעמוד גם הוא לרשות האלופה. דז'קו צפוי הפעם לפתוח לצדו של לאוטרו מרטינס, משמע שאלכסיס סאנצ'ס יירד לספסל.

"זה אף פעם לא רע שיש לך אופציות על הספסל", אמר אינזאגי על כך שארבעת החלוצים שלו, כולל חואקין קוראה, כשירים לסופרקופה. "אין פייבוריטים במשחקים כאלה. יובנטוס בלתי מנוצחת בשמונה המשחקים האחרונים ועשתה דבר יוצא דופן ביום ראשון, הם רגילים לשחק בגמרים ויש להם שחקנים מנוסים, אבל אנחנו בתקופה טובה". המאמן ניצל את ההזדמנות על מנת לאחל בריאות לכוכב היריבה פדריקו קייזה, שגמר את העונה: "לא מכיר את הבחור אישית, אבל שיחקתי עם אביו בלאציו. פדריקו הוא נכס לכדורגל האיטלקי".

קפטן יובנטוס ג'ורג'ו קייליני
גם קייליני כבר יודע: זאת לא יובנטוס שהכרתם | רויטרס

ב"דבר יוצא דופן" אינזאגי התכוון לקאמבק הנפלא שרשמה יובנטוס שלשום על חשבונה של רומא, כאשר חזרה מ-3:1 ל-3:4 ב-20 הדקות האחרונות. באותו משחק היא גם איבדה את קייזה, שקרע את הרצועה הצולבת. מלבד שחקן ההתקפה, מחזיקת הגביע תחסר את חואן קואדרדו ומתייס דה ליכט המורחקים, ואת דנילו הפצוע. מצד שני, ג'ורג'יו קייליני שהחלים מקורונה לאחרונה צפוי לשוב להרכב לאחר שנכנס מהספסל ברומא, וגם לאונרדו בונוצ'י יהיה בסגל, אם כי דניאלה רוגאני צפוי להיות הבלם השני ב-11. פאולו דיבאלה ואלברו מוראטה אמורים להוביל את ההתקפה.

מסימיליאנו אלגרי אמר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש: "אנחנו משחקים מול הקבוצה הכי חזקה בליגה, שנראית טוב ומגיעה עם ביטחון. יחד עם זאת, תהיה התוצאה אשר תהיה מחר, היא לא צריכה להשפיע על המשך העונה שלנו". קייליני הוסיף: "האם ציפיתי לאינטר כזאת חזקה? בספטמבר אמרתי לאלסנדרו באסטוני שרק הם יכולים לאבד את האליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי