עדיין במאבק האליפות: אינטר גברה על יובנטוס, נאפולי על אטאלנטה

play
שחקני אינטר חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Jonathan Moscrop
צ'אנס חוזר: אינטר שוב במירוץ האליפות אחרי ניצחון על יובנטוס בדרבי ד'אי 03:35

צ'לחנוילו סידר לאלופה 0:1 בדרבי ד'איטליה. שער ובישול לאינסינייה ב-1:3, קבוצתו נצמדה למילאן המוליכה

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים, כאשר במוקד הניצחון החשוב של אינטר בדרבי ד'איטליה על יובנטוס. עוד לפני כן, פיורנטינה גברה על אמפולי, נאפולי השתוותה זמנית למילאן בפסגה עם ניצחון על אטאלנטה ורומא שיפרה עמדות במאבק על אירופה עם 0:1 בגנואה על סמפדוריה.

שחקן אינטר הקאן צ'לחנויולו חוגג עם דנזל דומפריס
ניצחון קריטי. צ'לחנוילו | אימג'בנק GettyImages, Jonathan Moscrop

יובנטוס – אינטר 1:0

אחרי שאיבדה אחיזה בפסגה עם שתי תוצאות תיקו רצופות, אינטר השיגה ניצחון יוקרתי על היריבה המרה בדרבי ד'איטליה שהחזיר אותה חזק למאבק האליפות. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה פנדל נשרק לטובת הנראזורי, אך ווייצ'ך שצ'סני בלם את הבעיטה של הקאן צ'לחנוילו. אחרי ההדיפה החל בלאגן ברחבה שבסיומו הכדור נכנס והשופט פסל את השער עקב עבירה. לאחר התערבות ה-VAR, הוחלט להעניק פנדל חוזר לאורחת בעקבות כניסה מוקדמת לרחבה של שחקני ההגנה. הפעם, הקשר הטורקי לא התבלבל והעניק לסימונה אינזאגי שלוש נקודות שהקטינו את הפער מהפסגה זמנית לשלוש נקודות. יובנטוס, כך נדמה, מאבדת סופית סיכוי להיכנס בחזרה למאבק על הסקודטו עם הפסד ביתי ראשון לאינטר מאז נובמבר 2012.

לורנצו אינסינייה, שחקן נאפולי חוגג
הקפטן רוצה אליפות לפני הפרידה. אינסינייה | רויטרס

אטאלנטה – נאפולי 3:1

האורחת במשחק הגדול בברגמו חיברה ניצחון שלישי ברציפות, קטעה רצף של שלושה הפסדים במפגשים מול הנראזורי ונצמדה זמנית למילאן בפסגה. לורנצו אינסינייה, שיעזוב בסוף העונה לטורונטו מה-MLS ורוצה להיפרד בסטייל מקבוצת נעריו, העלה את קבוצתו ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-14. שמונה דקות להפסקה, הקפטן הוסיף בישול, הפעם עם הקפצה מתוחכמת בכדור החופשי למתאו פוליטאנו, שנותר פנוי ברחבה כדי לקבוע 0:2. מרטן דה רון צימק את התוצאה בדקה ה-58, אך שני המחליפים של לוצ'אנו ספאלטי, הירווינג לוסאנו ואליף אלמאס, שיתפו פעולה בדרך לשער של הצפון מקדוני בדקה ה-81 שסגר סיפור.

הנריך מחיטריאן שחקן רומא חוגג
שער חשוב במאבק על אירופה. הנריך מחיטריאן | אימג'בנק GettyImages

סמפדוריה – רומא 1:0

אחרי הניצחון הגדול בדרבי על לאציו, רומא הסתפקה ב-0:1 קטן ששמר אותה חזק בקרב על הליגה האירופית ואפשר לה להמשיך לפנטז אולי על תפיסת המקום הרביעי. הנריך מחיטריאן הארמני הכריע (27) ושם את קבוצתו במרחק של חמש נקודות מיובנטוס, לה משחק אחד פחות.

פיורנטינה – אמפולי 0:1

אחרי שהשיגה רק ניצחון אחד בארבעת משחקי הליגה הקודמים, המארחת צברה שלוש נקודות שהשאירו אותה חזק במאבק על הכרטיסים למפעלים האירופיים. דקה לאחר שסבסטיאנו לופרטו הורחק בכרטיס צהוב שני אצל אמפולי, שחקן נבחרת ארגנטינה ניקו גונסאלס כבש לזכות פיורנטינה את שער הניצחון (58).

משחקים נוספים

אודינזה – קליארי 1:5

לאודינזה: רודריגו בקאו (38), בטו (45, 49 ו-73) ונהואל מולינה (59). לקליארי: ז'ואאו פדרו (32). הורחק בקליארי: אלברטו גראסי (82).

מילאן תארח את בולוניה ביום שני למשחק שיחתום את המחזור.