פרישיץ' ברמז לראשי אינטר: "לא כדאי לחכות לרגע האחרון"

play
שחקן אינטר, איבן פרישיץ', חוגג שער | רויטרס
אינטר זכתה בגביע האיטלקי אחרי מהפך ו-2:4 ענק על יובנטוס 05:07

גיבור הזכייה בגביע, שמסיים חוזה, שלח מסר לראשי המועדון. הנראזורי חולמים על דאבל: "מאמינים שאפשר לזכות באליפות". קייליני יעזוב את יובנטוס, אלגרי כעס: "מישהו מאינטר בעט בי"

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

כשאיבדה את רומלו לוקאקו, אשרף חכימי ואנטוניו קונטה בסיום עונת האליפות אשתקד, ובעליה הכריז על "מכירת חיסול" שנועדה לאזן את המצב הפיננסי, נראה היה שאינטר לא תצליח להחזיק בצמרת הכדורגל האיטלקי. ובכל זאת, נכון להבוקר (חמישי) הנראזורי עשויים לסיים את עונת 2021/22 עם דאבל, אחרי שזכו אמש בגביע האיטלקי לראשונה זה 11 שנים הודות לניצחון 2:4 על יובנטוס בתום משחק עצום, הראשון שכלל שישה שערים במסגרת גמר הגביע האיטלקי מאז 1936.

אלופת איטליה המכהנת השיגה את התואר השמיני בתולדותיה במפעל השני בחשיבותו בארץ המגף, ועקפה בכך את לאציו כשרק ליובנטוס (14) ורומא (9) יש יותר גביעים, וכעת היא חולמת על סקודטו שני ברציפות כאשר מילאן מובילה עליה בשתי נקודות בפסגת הסרייה א'. המאמן סימונה אינזאגי כבר עקף את קונטה בכמות התארים על הקווים של אינטר, לאחר שזכה בסופרקופה בינואר.

"הקבוצה הזו לא מוותרת לעולם", אמר אינזאגי הנרגש אחרי הזכייה בגביע, השנייה שלו בקריירה אחרי שהראשונה הייתה בלאציו ב-2019. "הקבוצה הזו הגיבה בכל פעם שהיה צריך מיולי ועד עכשיו, זו הייתה רכבת הרים מבחינה רגשית. עכשיו אנחנו צריכים לנצח עוד שני משחקים בליגה, אבל חשוב שניהנה מהרגע הזה. חלף עשור מאז שזכינו בגביע או בסופרקופה, אז אני שמח בשביל החבורה הנפלאה הזו והאוהדים שתמכו בנו כל הדרך".

שחקני אינטר חוגגים עם הגביע האיטלקי
חולמים על דאבל. שחקני אינטר חוגגים | אימג'בנק GettyImages, FILIPPO MONTEFORTE/AFP

הבעלים הסיני סטיבן ז'אנג הזכיר לקבוצה שנותרה עוד מטרה אחת העונה: "הגביע הזה ייכנס לספרי ההיסטורי של אינטר, אבל העונה עוד לא הסתיימה ואנחנו נילחם עד הסוף. כולנו מאמינים באמונה שלמה שאפשר לסגור את הפער ממילאן ולזכות באליפות".

הקבוצה ממילאנו ספגה מהפך במחצית השנייה ונקלעה לפיגור 2:1 אחרי שהובילה ראשונה משער של ניקולו בארלה, אולם הקאן צ'לחנוילו השווה בפנדל ואז הגיע זמנו של איבן פרישיץ': הקרואטי היה גיבור ההארכה עם פנדל מוצלח ושער ענק שהשלים צמד וסגר עניין. "תמיד האמנתי, כשהובלנו וכשפיגרנו. ניסיתי להרים לכולם את הראש כי איבדנו את זה ל-10 או 15 דקות, אבל הגבנו היטב והיינו ראויים לניצחון", אמר פרישיץ'. שחקן הכנף, שחוזהו יסתיים ב-30 ביוני, ניצל את הראיון בתום המשחק כדי לשלוח מסר עוקצני להנהלה: "עדיין לא שמעתי כלום, אבל עם השחקנים החשובים כדי לא לחכות לשנייה האחרונה. חשוב לדעת את זה".

שחקן אינטר איבן פרישיץ' חוגג שער
מסר ברור להנהלה. איבן פרישיץ' | רויטרס

בצד השני, ההפסד קבע כי יובנטוס תסיים עונה ללא תואר אחרי 11 שנים רצופות בהן השיגה לפחות אחד, ואחד הסמלים שלה, ג'ורג'יו קייליני, אישר בסיום את מה שדווח באיטליה לפני מספר שבועות: הבלם בן ה-37 יעזוב את המועדון למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, וצפוי לעבור ל-MLS. "ביום שני אפרד מהיובנטוס סטאדיום, זו החלטה שלי ב-100% ואני שמח לעזוב כשאני בכושר כזה, כי לא רציתי לסיים כשאני מתקשה. אישאר האוהד הכי גדול של יובנטוס", אמר קייליני.

המאמן מסימיליאנו אלגרי, שהורחק בדקה ה-104 בעקבות עימות עם עוזר מאמן אינטר אחרי השער הרביעי של היריבה, התלונן בסיום: "מישהו מאינטר עבר לידי ובעט בי. התעצבנתי ואז השופט הרחיק אותי בצדק. לא יעזור לברר מה קרה ואין טעם לדבר על זה עכשיו, נותר רק לברך את אינטר על הניצחון ואת הקבוצה שלי והשופטים על הופעה טובה. נצטרך לתרגם את הכעס לחזרה לניצחונות בעונה הבאה".