בעקבות שלטים, שירים וחולצות נגד אינטר: שחקני מילאן נקנסו

play
מילאן חגגה לאחר 11 שנים ללא אליפות | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6 05:04

מילאן זכתה באליפות אחרי 11 שנה, אבל החגיגות שלה יצאו משליטה ומספר משחקניה ישלמו אלפי יורו בעקבות מסרים שהעבירו נגד היריבה העירונית

(גודל טקסט)

מילאן זכתה לפני כחודש וחצי באליפות איטליה לראשונה זה 11 שנה ובאופן לא מפתיע החגיגות היו גרנדוזיות וייתכן שגם יצאו קצת משליטה, אבל ספק אם מישהו חשב שדווקא שחקני מילאן יהיו אלו שייקנסו בסיום החגיגות.

כמיטב המסורת בשנים האחרונות באירופה, שחקני מילאן עלו על גג אוטובוס ונסעו ברחבי העיר בין מאות אלפי האוהדים שחגגו איתם את הזכייה בסקודטו, אבל לא כולם היו מרוצים מהחגיגות שנרשמו בעיר ולראיה ההחלטה של ראשי הליגה לקנוס ארבעה שחקנים, שכל אחד מהם יישלם אלפי יורו מכיסו.

לפי ההודעה הרשמית שנמסרה היום (שישי), תאו הרננדז, מייק מניאן וסנדרו טונאלי נקנסו ב-4,000 יורו כל אחד וראדה קרוניץ' נקנס ב-5,000 יורו. בנוסף, המועדון נקנס ב-12,000 יורו בעקבות התנהגות השחקנים שבין השאר תועדו מקניטים שחקנים יריבים וכן את היריבה העירונית אינטר, שהסתפקה העונה בזכייה בגביע האיטלקי – למעשה, שלט שהונף נגד אינטר הוא שהוביל לקנס נגד אותם שחקנים, כאשר טונאלי גם נקנס על חולצה שהופיע עליה כיתוב "מתריס, אלים ופוגע".

לפי "גאזטה דלו ספורט", מי שדווקא חמק מקנס הוא זלאטן איברהימוביץ' וזאת למרות שהוא שילהב את הקהל נגד הקאן צ'לחנוילו, הקשר שחצה את הכביש בקיץ שעבר.