פירמינו וניימאר כיכבו, ברזיל הביסה 0:5 את בוליביה

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים | AMANDA PEROBELLI/POOL/AFP via Getty Images

חלוץ ליברפול כבש צמד, שחקנה של פ.ס.ז' בישל פעמיים וגם קוטיניו השתתף בחגיגה, הסלסאו פתחה את מוקדמות המונדיאל עם ניצחון קליל. ספאטה ומוריאל הובילו את קולומביה ל-0:3 על ונצואלה

(גודל טקסט)

325 ימים חלפו מאז המשחק האחרון של נבחרת ברזיל, וניכר היה ששחקני "הסלסאו" התגעגעו לשחק יחד: הלילה (בין שישי לשבת) הם התחילו בסטייל את דרכם במוקדמות מונדיאל 2022, כשהביסו 0:5 את נבחרת בוליביה במסגרת המחזור הראשון. נבחרת נוספת שנראתה לא רע הלילה הייתה קולומביה, אשר ניצחה 0:3 את ונצואלה והשיגה שלוש נקודות ראשונות.

ברזיל – בוליביה 0:5

הברזילאים לא הזיעו יותר מדי נגד היריבה החלשה והשתלטו על העסק כבר מהפתיחה. אברטון ומרקיניוס החמיצו שתי הזדמנויות גדולות להבקעה, אך האחרון פיצה על כך בדקה ה-16 והעלה את נבחרתו ליתרון בנגיחה. כמעט רבע שעה חלפה ורוברטו פירמינו הכפיל, הודות למסירת רוחב טובה של רנאן לודי. בדקה ה-49 חלוץ ליברפול השלים צמד, כשניצל בישול מצוין של ניימאר והגנה חלשה של בוליביה כדי לכבוש בהתקפת מעבר. שער עצמי של חוסה קראסקו העניק לסלסאו את הרביעי בדקה ה-66, ו-10 דקות לאחר מכן פיליפה קוטיניו הראה שהיכולת הטובה בברצלונה אינה מקרית, כשהתחבר להגבהה של ניימאר ונגח פנימה את הגול החמישי והאחרון.

ברזיל תמשיך למשחק חוץ נגד פרו בלילה שבין שלישי לרביעי (שידור ישיר בספורט2 החל מ-2:50), בעוד בוליביה תארח את ארגנטינה בשלישי (22:50, שידור ישיר בספורט2).

כאילו לא עברה שנה. פירמינו וקוטיניו | Buda Mendes/Getty Images

קולומביה – ונצואלה 0:3

שחקניו של קרלוס קיירוש רשמו פתיחה מוצלחת עם ניצחון ביתי על הנבחרת מהמדינה השכנה, בחסות יכולת נהדרת של צמד חלוצי אטאלנטה – דובאן ספאטה ולואיס מוריאל. הראשון העלה את הקולומביאנים ליתרון בדקה ה-16, חברו לקבוצה הוסיף צמד בדקות 26 ו-45, כאשר בשערו השני קיבל את הכדור מהשוער ודהר לאורך חצי מגרש לפני שהכניע את השוער ווילקר פארינייס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי