קבאני וסוארס כבשו, אורוגוואי הנחילה לקולומביה הפסד בכורה

צמד החלוצים עזר ל"סלסטה" להביס 0:3 בחוץ את ה"קפטרוס", שנוצחו לראשונה במוקדמות המונדיאל. נונייס הוסיף את השער השלישי

(גודל טקסט)

משחקי מוקדמות מונדיאל 2022 נמשכו הלילה (בין שישי לשבת) בבית הדרום אמריקאי, כאשר לפני שאלופת היבשת ברזיל עלתה על הדשא, אורוגוואי רשמה את ניצחונה השני בקמפיין והביסה 0:3 את קולומביה בחוץ. הנבחרת של אוסקר טבארס התאוששה מהתבוסה לאקוואדור בחלון של חודש אוקטובר והנחילה ל"קפטרוס" הפסד בכורה.

אדינסון קבאני כבש את השער הראשון לזכות "הסלסטה", כבר בדקה החמישית. יירי מינה ביצע טעות קשה ביציאה מאחור ואיבד את הכדור לנהיטן נאנדס, שהשאיר את חלוץ מנצ'סטר סיטי בעמדה קלה מאוד לבעוט ממנה לרשת. היתרון הוכפל בדקה ה-54, לאחר שרודריגו בנטנקור הוכשל ברחבה ואורוגוואי קיבלה פנדל, אותו ניצל לואיס סוארס כדי להבקיע את השני. דרווין נונייס, שהוזכר לאחרונה כמועמד לחזק את ברצלונה, היה אחראי לשער היפה ביותר במשחק: חלוץ בנפיקה בעט פנימה ממרחק של כ-25 מטרים וחתם את תוצאת המשחק בדקה ה-73. מינה סגר את הערב הנוראי האישי שלו עם כרטיס אדום בתוספת הזמן, בעקבות מרפק ששלח לראשו של נונייס.

אורוגוואי תנסה להמשיך במומנטום בלילה שבין שלישי לרביעי, אז יחכה לה אתגר גדול אף יותר בדמותה של נבחרת ברזיל (שידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1). קולומביה, מצדה, תצא למשחק חוץ קשה בגבהים של קיטו, שם תתארח אצל אקוואדור שפתחה את המוקדמות בכושר לא רע בכלל.

קבאני חוגג את השער הראשון | RAUL ARBOLEDA/AFP via Getty Images
גם סוארס השתתף בחגיגה | RAUL ARBOLEDA/AFP via Getty Images
נונייס מקבל את החיבוקים אחרי השער הנפלא | RAUL ARBOLEDA/AFP via Getty Images
חאמס רודריגס. תבוסה קשה לקולומביה | RAUL ARBOLEDA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי