לא מספיק: גריזמן ולוריס "הצילו את צרפת הבינונית"

ב"ל'אקיפ" ציינו את כובש השער והאיש בין הקורות כנקודות האור היחידות ב-0:1 על בוסניה, ראביו ודשאן הודו: "אנחנו מסוגלים ליותר". השוער השתווה להנרי כסגן שיאן ההופעות. המאמן עקץ את העיתונאים

(גודל טקסט)

משכנע זה לא היה, בדיוק כמו בשני המשחקים הראשונים במוקדמות מונדיאל 2022, אך אלופת העולם צרפת רשמה אמש (רביעי) ניצחון שני רצוף וסגרה את פגרת הנבחרות עם 0:1 בבוסניה שהשאיר אותה בפסגת בית ד', עם יתרון של ארבע נקודות על אוקראינה המדורגת שנייה. אנטואן גריזמן כבש את השער הניצחון ל"טריקולור", שרחוקה מלהיראות כמו הקבוצה המרשימה מגביע העולם ברוסיה, אך בכל זאת שברה את שיא ניצחונות החוץ הרצופים שלה אי פעם – כשרשמה את השמיני ברציפות אתמול.

אחרי שביצע רוטציה נגד קזחסטן, המאמן דידייה דשאן החזיר את רביעיית ההגנה הבכירה שלו להרכב ביחד עם קיליאן אמבפה. מי שרשם ציון דרך מכובד היה השוער הוגו לוריס, שהשתווה לתיירי הנרי כסגן שיאן ההופעות נבחרת צרפת בכל הזמנים, עם 123 בסך הכל. לוריס רחוק כעת 19 משחקים מליליאן תוראם.

ב"ל'אקיפ ציינו את לוריס וגריזמן כאלה ש"הראו מי הבוסים בנבחרת והצילו את צרפת הבינונית, הקפטן עם הצלה פנטסטית והמנהיג עם שער מכריע". אדריאן ראביו, שפתח במקומו של אנגולו קאנטה הפצוע, אמר: "תמיד יהיו דיונים. ברור שאנחנו מסוגלים ליותר עם הפוטנציאל שיש לנו בקבוצה, אבל מי שמבין כדורגל יודע שלא קל לשחק באצטדיונים כאלה ובאווירה כזאת. טוב שעשינו את העבודה הערב".

מעבר לכך, בצרפת הביעו אכזבה מכך שאף אחד משחקני הכנף – קינגסלי קומאן, תומא למאר ועוסמאן דמבלה – לא הוכיח כי הוא ראוי למקום בסגל ליורו, כאשר בנוסף תהו מדוע פרלאן מנדי שזוכה לדקות רבות בריאל מדריד ואמור להוות מתחרה ראוי ללוקה דין על תפקיד המגן השמאלי המחליף, לא שותף בכלל בשלושת המשחקים האחרונים.

במסיבת העיתונאים אחרי הניצחון, דשאן הדגיש את חשיבות שלוש הנקודות: "התוצאה היא העיקר. אנחנו יכולים להיות טובים יותר. חייבים לקחת בחשבון את הנסיעות הארוכות, הפרשי השעונים ותנאי המגרשים. תסתכלו על התוצאות בבתים האחרים. לכל הנבחרות קשה. תראו את קזחסטן, לטענתכם העיתונאים זו נבחרת חלשה והערב היא סחטה תיקו מאוקראינה. לא כל כך חלשה, אה?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי