23 אלף על 250 מנויים של באר שבע שנותרו

ביקוש שיא בבירת הנגב
ביקוש שיא בבירת הנגב | צילום: דני מרון

טרנר יהיה מלא. ברקת לצוות: אשקיע אם תעלו שלב. וגם: הלהיט החדש

(גודל טקסט)

אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע, הבהירה לצוות המקצועי כי רק עלייה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות תשכנע אותה לפתוח את הכיס ולהנחית בבירת הנגב חלוץ עם תג מחיר גבוה כמו זה של דייגו סוזה ודניאל בודה.

האלופה התעניינה לאחרונה בחלוצים מפורטוגל (סוזה) והונגריה (בודה) ונרתעה מתגי המחיר (מעל חצי מיליון יורו לכל אחד). עם זאת, ניצחון על שריף טיראספול ועליית שלב עשויה לשנות את התמונה.

הבוקר הודיע המועדון על כך שכל המנויים חודשו לעונה הבאה וכי יוצעו כעת למכירה 250 מנויים בלבד – שיימכרו דרך הגרלה. המדהים הוא שלפי הודעת המועדון, לא פחות מ-23,000 אוהדי הפועל ב"ש התחייבו לרכוש מנוי אם יזכו בהגרלה, כך שתיאורטית הפועל ב"ש יכולה למכור 33,000 מנויים אם הייתה מאפשרת זו תכולת האצטדיון.

בתוך כך, הגדלת מספר הזרים לשישה התקבלה במועדון בברכה. התוצאה המידית שלו תהיה צירופו לסגל של הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו. עם זאת קיימת תרעומת כלפי התנהלותו של הבלם הברזילאי וויליאם סוארס, שלא נמצא בתכניות המקצועיות של המאמן ברק בכר, אבל לא עושה כל מאמץ למצוא לעצמו קבוצה.

ז'אורז'ינו. מתקרב לבאר שבע (דני מרון)

משחק ההכנה הראשון במחנה האימונים שהסתיים ב-0:3 משכנע על שלאסק ורוצלאב הפולנית, התקבל בשביעות רצון. מאור בוזגלו, שכבש צמד, זכה לשבחים. "לא היינו צריכים את המשחק מול ורוצלאב כדי לדעת עד כמה מאור חשוב ותורם לקבוצה", אמרו שחקנים בקבוצה. אובידיו חובאן ומיגל ויטור הגיעו אתמול למחנה האימון וישולבו בו בהדרגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי