חן עזרא יחתום בהפועל ת"א, אלעד גבאי סיכם

חן עזרא
חן עזרא | צילום: ערן לוף

אקס מכבי חיפה יסגור לשלוש שנים, המגן הימני סיכם. שוינפלד ידון בחוזה החדש

(גודל טקסט)

כשבוע לפתיחת אימוני הפועל תל אביב והקבוצה עדיין שרועה בבלאגן אירגוני וכלכלי.

 

אצל האדומים לא בטוחים כי הקבוצה תצליח להעמיד סגל שחקנים איכותי שיצליח להתמודד על מקום בחלק העליון של הטבלה.

 

 

הקבוצה לא הצליחה לפתור את נושא השחרור של הזרים קלאודיו בומבה ולוקאס וינטרה שהודיעו כי בכוונתם להגיע לאימונים ולממש את החוזה עליו הם חתומים. וינטרה שקרוב לחתימה באולימפיאקוס דורש חצי משכרו כתנאי לעזיבה. בומבה רוצה להמשיך חרף הצעות מרוסיה. הצלע השלישית ליביו אנטל ימשיך להיות מושאל לפאנדורי הרומנית.

 


גבאי, עובר לאדום (דני מרון)

 

בנושא הרכשף הקשר חן עזרא אמור להיפגש עם הבעלים אמיר כבירי ולהודיע על הצטרפותו להפועל תל אביב בחוזה לשלוש שנים. כפי שפורסם בספורט1 בפגישה בין אלי גוטמן לסוכנו של עזרא, דודו אוואט ניתנה העדיפות לאדומים בנוגע להעדפה של עזרא בארץ. המגן אלעד גבאי שלא המשיך בבית"ר ירושלים סיכם עקרונית את תנאיו לעונה ויאייש את עמדת המגן הימני בצוותא עם עופר ורטה.

 

החלוץ ארון שוינפלד שסיים טיול פרטי בין שלושה שבועות אמור לשוב בתחילת השבוע לישראל ולהיפגש עם אנשי הפועל תל אביב במטרה לחתום על חוזה חדש בצל ההתעניינות של מכבי תל אביב.

 


שוינפלד עם ניקוליץ', שניהם יישארו במועדון? (עדי אבישי)

 

המאמן אלי גוטמן אמור לשוחח עם שחקני מכבי חיפה, אביחי ידין ואוראל דגני ולהבהיר להם כי עליהם לקצץ את שכרם אותו הם מבקשים שאינו בתקציב של המועדון. גוטמן שואף לצאת לפולין בסגל כמה שיותר מגובש. בנוגע לידין, אם הסאגה תיסגר, אמור הקשר לשמש כקפטן בצוותא עם אריאל הרוש, או כקפטן השני של האדומים.

 

שני הזרים שכבר סיכמו במועדון הם הבלם המונטנגרי, מרקו סימיץ' והקשר הארגנטינאי, ניקולס גורבאסוב שיצטרפו לנמניה ניקוליץ'. שכרם של עובדי המועדון אמור להיכנס לחשבונם בתוך 48 שעות במסגרת ההסכם על ארבעה תשלומים ביחס לחודשים אפריל עד יוני. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי