גולדהאר מתכנן מהפכה ניהולית במכבי ת"א

גולדהאר. מתייעץ עם אנגלידיס
גולדהאר. מתייעץ עם אנגלידיס | צילום: אודי ציטיאט

הבעלים מחפש יורש לקרויף ונעזר באנגלידיס. אצילי צפוי להירכש

(גודל טקסט)

עזיבת ערן זהבי לסין בסיום עונה ללא שום תואר, החלפת שני מאמנים בעונה אחת ורכישת שחקנים שלא הצליחו, בייחוד הבאתו של גילי ורמוט ששוחרר ללא תמורה למכבי חיפה, הביאו את בעלי מכבי ת"א מיץ' גולדהאר לשנות כיוון.

 

הקנדי נעזר בימים אלו בג'ק אנגלידיס, מנכ"ל מכבי ת"א לשעבר, וביחד השניים בונים מערכת ניהולית חדשה לאחר הפרידה ממרטיין ביין שיעזוב היום לסנדרלנד והאפשרות שהמנג'ר ג'ורדי קרויף ייפרד בחודש הבא.

 

 

גולדהאר אינו רוצה בשלב זה את פטריק ואן ליוון בעמדה המרכזית בקריית שלום בתור מנג'ר הקבוצה ומתכנן להביא מחליף לג'ורדי קרויף בעמדה זו, לאחר שההולנדי יעזוב.

 

המנכ"ל עוזב לאנגליה, המנג'ר ייפרד בחודש הבא? (אודי ציטיאט)

 

גורם המקורב למכבי תל אביב הבהיר: "ג'ורדי הביא את ואן ליוון למחלקת הנוער וכמי שימלא את מקומו כשהוא יהיה וישהה לרגל עסקיו ולצד בני משפחתו באירופה. ואן ליוון אמור לשמש כמנהל ביצועי לצד קרויף עד שהוא יעזוב. גולדהאר הולך לעשות ריענון ענק בשדרת הניהול ובקרב השחקנים".

 

נודע כי התפקיד של קרויף הוצע למרטין ביין, כשההצעה מסנדרלנד ביטלה את המהפך. בקרב הבעלים הקנדי קיימת התחושה כי איבוד האליפות והגביע בעונה שעברה והיכולת הפושרת של הקבוצה במשחקי ההכרעה הייתה בשל ההיעדרות של ג'ורדי מישראל וקולו שלא נשמע מאז החלה פרשת בני סכנין ותוצאות התיקו הרצופות.

 

מי שאמורים לעזוב בעקבות האכזבה המקצועית מיכולתם הם עדן בן בסט ונוסא איגיבור שמרבה להיפצע, כאשר רכישתו של עומר אצילי מבית"ר ירושלים צפויה עוד לפני סיום הבוררות בין הצדדים.

 

אצילי. מכבי ת"א צפויה לצרף אותו עוד לפני סיום הבוררות (אודי ציטיאט)

 

ביממה הקרובה עשויות להיות התפתחויות גם בגזרתו של חלוץ קריית שמונה אחמד עאבד, שהלילה מסתיימת אופציית רכישתו תמורת 700 אלף יורו – ממחר יוכל לדרוש הבעלים איזי שרצקי כל סכום שיחפוץ בו.

 

שחקנים נוספים שעל הכוונת הם אלירן עטר שמכבי חיפה מסרבת לשחררו בשלב זה, אייל גולסה שטרם הגיע להסדר עם פאוק סלוניקי על עזיבתו, טאלב טוואטחה שממתין להצעה מאירופה ורועי קהת אחרי עונה פושרת באוסטריה וינה.

 

גורמים במועדון טוענים כי הודעת התודה של ערן זהבי לג'ורדי קרויף מבלי להזכיר את מיץ' גולדהאר, פגעה בבעלים הקנדי לאור העובדה כי קרויף היה רק האיש שניווט את הדרך והכסף הגדול הגיע מכיסו של הקנדי.

 

זהבי. הבעלים שילם מיליונים ונפגע מהכוכב שנפרד (דני מרון)

 

הערב תפתח מכבי תל אביב רשמית את עונת 2016/7 כשתארח בביתה החדש בנתניה את גוריצה הסלובנית במסגרת מוקדמות הסיבוב הראשון של הליגה האירופית. המשחק יועבר בשידור ישיר בספורט2 החל מ-20:00.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי