רשמית: אדן הזאר חתם על חוזה לחמש שנים בריאל מדריד

אדן הזאר
אדן הזאר | ספורט1

הרכש היוקרתי ביותר של עונת ההעברות: אחרי שבועות ארוכים של דיווחים והכנות, הכוכב הבלגי עשה את הצעד ועזב את צ'לסי לטובת מועדון הפאר. יוצג בשני הקרוב אחרי שיעבור בדיקות רפואיות

(גודל טקסט)
סוף סוף זה רשמי. המעבר הגדול של הקיץ קרה. אדן הזאר הוא מדרידיסטה. הסופרסטאר הבלגי של צ'לסי עזב היום (שישי) את הסטמפורד ברידג' לאחר שבע עונות בהן זכה פעמיים בליגה האנגלית ופעמיים בליגה האירופית, ומצטרף לפרויקט הגלאקטיקוס של זינדין זידאן.


מאז המונדיאל הזאר שלח רמזים עבים לגבי עתידו ופלרטט עם המחשבה לעבור לסנטיאגו ברנבאו, אך לאור איסור ההעברות של הבלוז חיכה עם המעבר עד לסיום העונה באנגליה.


הזאר (28) הוא הרכש השלישי של ריאל מדריד הקיץ. מוקדם יותר העונה אלופת אירופה לשעבר רכשה את אדר מיליטאו, בלמה של פורטו עבור 45 מיליון יורו, וביום שלישי האחרון רכשה גם את חלוצה הסרבי הצעיר של פרנקפורט, לוקה יוביץ' עבור 60 מיליון יורו.




הזאר, שעבר ללונדון מליל בעונת 2012/13, כבש 110 שערים והוסיף 92 בישולים ב-352 הופעות בכל המסגרות. הזאר חתם לחמש עונות בריאל מדריד, עבור סכום של 100 מיליון יורו, שיכול להגיע עד 140 מיליון יורו בעקבות סעיפים שונים ע"פ הדיווחים בספרד, ויוצג ביום שני הקרוב בסנטיאגו ברנבאו.


צ'לסי אישרו את המעבר בהודעה רשמית: "הזאר השלים את הבדיקות הרפואיות והחתימה בריאל מדריד. הוא עוזב אותנו כאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המועדון, שחקן שעזר לנו לזכות בשתי אליפויות ופעמיים בליגה האירופית. אנחנו מכבדים את ההחלטה שלו לעבור להגשים את חלום ילדותו בריאל מדריד. הזיכרונות שהשאיר לנו לא ייעלמו. הוא סיפק לכל אוהד צ'לסי בידור נהדר והרבה מהלכים שניצחו משחקים. הוא היה מודל למקצוענות בזמנו בקבוצה, אדם נפלא לעבוד סביבו. נשמח לראות אותו חוזר לסטאמפורד ברידג' בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי