צביקה שרף רוצה להיות המנהל המקצועי, שיבק מסכים וממתין לתשובה

איינרס בגאצקיס
איינרס בגאצקיס | עד אבישי

ראשי מכבי תל אביב מחפשים מחליף עד לסיום העונה במקומו של בגאצקיס, מאמן העבר של הקבוצה רוצה תפקיד לעונה הבאה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב בנמצאת באחד המשברים הגדולים בתולדותיה. הצהובים הובסו אמש (חמישי) 79:63 בהיכל על ידי מכבי חיפה ובכך ספגו הפסד 11 ברציפות בכל המסגרות וחמישי רצוף בליגה.

 

מעמדו של המאמן איינרס בגאצקיס ממשיך להיות מעורער ונראה כי יפוטר כשיימצא המחליף המוסכם. בקבוצה שוחחו עם צביקה שרף שמוכן לאמן עד סוף העונה בתנאי שיקבל בעונה הבאה את תפקיד המנהל המקצועי, דבר אותו מסרבת ההנהלה לקבל. אריק שיבק מוכן לקבל את התפקיד ומחכה לתשובה סופית.


בקבוצה ניהלו מגעים עם צביקה שרף, שמוכן לאמן עד סוף העונה בתנאי שיקבל בעונה הבאה את תפקיד המנהל המקצועי, דבר אותו מסרבת ההנהלה לקבל. אריק שיבק מוכן לקבל את התפקיד ללא תנאים ומחכה לתשובה סופית.





 

לאחר המשחק ערכו השחקנים אסיפה בחדר ההלבשה ללא צוות המאמנים. "כל אחד הוציא את מה שיש לו על הלב", סיפר הקפטן גיא פניני. "היה הרבה מה להוציא וימים יגידו אם זה עזר. הייתה שיחה טובה, כמובן שהאווירה הייתה לא קלה אבל אנשים הוציאו את מה שישב להם על הלב. זאת תקופה לא טובה ויש הרבה סיבות לזה. הביטחון שלנו ירד ומה שאנחנו מציגים באימונים לא תואם את מה שאנחנו מראים במשחק, זה כמו שתי קבוצות שונות. אנחנו מתחילים את המשחקים בסדר ובמשבר הראשון מתחיל כדור שלג שאנחנו לא יודעים לצאת ממנו".

 

"זה עניין של ביטחון ולחץ", המשיך הקפטן. "חוסר ביטחון נוצר מתקופה לא טובה. אני גם חושב שהציפיות לא תואמים את המציאות. כשמאמן מגיע יש עלייה בגלל אנרגיות חדשות ודם חדש, וזה מה שקרה באמת, אבל אז הייתה ירידה. אנחנו השחקנים צריכים לחשוב מה אנחנו יכולים להביא כי כרגע אנחנו במקום לא טוב, התחלפו כבר שלושה מאמנים ואנחנו צריכים לעשות את העבודה בצורה טובה יותר".



גיא פניני מול עמית שמחון. מונולוג לא שגרתי. צילום: עדי אבישי

 

"זה יהיה רע מאוד אם ההנהלה תחליט לפטר את בגאצקיס", אמר פניני והסביר. "כל החלפה של מאמן או שחקן זה לא נעים כי אתה מתחבר אליו ונמצא איתו יום יום. זה לא המאמן ולא רק השחקנים, זה כולנו ביחד. אני יכול להגיד מה אני יכול לתת יותר ואני צריך לתת יותר, אני לא יכול לדבר על אחרים לפני שאני עושה את מה שאני צריך לעשות. יש משבר וצריך לצאת ממנו, כל אחד צריך להסתכל על עצמו במראה ולחשוב איפה הוא יכול לתת יותר. כולנו צריכים לקחת אחריות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי