זהבי על פתיחת העונה של גוואנגז'ו: יכולים לעשות דברים גדולים

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: גוואנגז'ו

הכוכב הישראלי של גוואנגז'ו RF התלהב מפתיחת העונה של קבוצתו: "מקווה שניאבק על האתר, אני הולך ומשתפר"

(גודל טקסט)
ערן זהבי, שכבש אתמול (שני) צמד בניצחון של גוואנגז'ו RF 1:4 על ליאונינג סיפר בראיון בסין לפתיחה הטובה של קבוצתו שמדורגת במקום הראשון בליגה אחרי חמישה מחזורים: "אני מרגיש שאני משתפר. אחרי שני משחקים ראשונים בהם לא כבשתי כבר הבקעתי בשלושה משחקים רצופים. גם הקבוצה הולכת ומשתפרת ולכן המשחק האישי שלי מאוד עוזר לקבוצה".

 

כשנשאל האם הקבוצה מסוגלת להישאר בצמרת אמר: "אני מקווה שניאבק על התואר אם נשמור על היכולת העכשווית. אני מאמין שנוכל לעשות דברים גדולים העונה בתנאי שנשחק באותה צורה. אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד".

ערן זהבי. שחקן משובח. צילום: אתר הליגה הסינית
 

זהבי מדורג שני בטבלת מלך השערים יחד עם פאפיס סיסה, בוראק אילמז ואלקסון. רק הקולומביאני ג'ובני מורנו משנחאי שנואה מקדים אותו עם חמישה שערים.

 

העיתון "גוואנגז'ו דיילי" כתב שזו הפתיחה הכי טובה של הקבוצה אי פעם בליגה ושיבח את הנהלת המועדון שלא יצאה מגדרה להביא שחקנים יקרים במיוחד, אלא הביאה שחקנים משובחים כמו זהבי ומתבססת על שחקנים מקומיים שמספקים את הסחורה. "מדובר בקבוצה שלפי ההוצאות שלה הייתה צריכה להיות מדורגת מתחת לשש הקבוצות הראשונות, אבל היא משקיעה נכון בשחקנים, הביאה מאמן כמו דראגן סטויקוביץ' שמכיר את הכדורגל באסיה וגם לא מזניחה את הכדורגל היפה. הליגה עוד ארוכה, אבל הפתיחה מבטיחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי