בשל פציעה בירך: בן חיים עדיין לא הצטרף לאימוני ספרטה פראג

טל בן חיים (ספרטה פראג, האתר הרשמי)
טל בן חיים (ספרטה פראג, האתר הרשמי) | אתר רשמי

החלוץ הישראלי מסתפק באימוני כושר וסיפר לאתר הרשמי: "אני לא יכול לעשות דברים מהירים ודינמיים", "כולם היו מאוד נחמדים אליי והפכו את הימים הראשונים שלי לקלים"

(גודל טקסט)

טל בן חיים, הרכש של ספרטה פראג, עדיין לא הצטרף לאימוני קבוצתו החדשה כיוון שעדיין לא התאושש מהפציעה בירך אותה ספג בגמר גביע המדינה לפני חודש וחצי. "זה היה המשחק האחרון שלי בישראל. ספגתי מכה חזקה בתחילת המשחק ונאלצתי לשחק עד הפנדלים", אמר השחקן לאתר הרשמי של ספרטה.

הקבוצה הצ'כית הודיעה שהפציעה אינה חמורה, אך הצוות המקצועי בראשות האיטלקי אנדראה סטרמאצ'וני החליט לא לסכן את השחקן בהחמרת הפציעה. "אני יכול לרוץ, אבל לא לעשות דברים מהירים ודינמיים כמו שינויי כיוון ועל כך בנוי הכדורגל. אני מתאמן בחדר הכושר ובבריכה ועובד עם מאמני הכושר כדי להתאושש", המשיך בן חיים.

בן חיים המריא לאוסטריה עם קבוצתו, אבל כאמור לא משתתף באימונים. על פי הידיעה באתר הרשמי של ספרטה, הוא התחבר בשלב זה בעיקר לשחקנים הזרים נסטור ובוגדן וטאילו. "תמיד יותר קל להתחבר לזרים, וזה נכון בכל מקום. אני זוכר את זה גם מישראל", אמר בן חיים.

"חוץ מזה, כולם היו מאוד נחמדים אליי, והפכו את הימים הראשונים שלי בקבוצה לקלים. יהיה הרבה יותר טוב כשאתחיל לשחק", סיכם הישראלי. ספרטה תקיים במחנה האימונים משחקי ידיעות מול דינמו קייב, אינגולשטאט ובלקבורן רוברס. הליגה בצ'כיה ב-30 ביולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי