בירם כיאל הצטרף באיחור לאימוני ברייטון בגלל הולדת בנו

בירם כיאל
בירם כיאל | צילום: ברייטון - האתר הרשמי

הקשר ששהה עם אישתו ובנו הגיע לאוסטריה ויצטרף למחנה האימונים של העולה החדשה לפרמייר-ליג. סוכנויות ההימורים לא נותנות הרבה סיכויים ליוטון ולשחפים

(גודל טקסט)
בירם כיאל הצטרף היום (שלישי) למחנה האימונים של ברייטון באיחור בגלל הולדת בנו. הקשר הגיע למחנה האימונים באוסטריה בו שאר הקבוצה, כולל תומר חמד, כבר החלה באימונים.


 

Baby Ilyan (Born 07/07/17) Both my wife and son are healthy. Thank you for all the messages, it's much appreciated بحمد الله رُزقنا بأخ لبيرلو الابن الثاني " إليان بيرم كيال " وهو بصحة جيدة وكذلك الزوجة " أنجلا " في تمام الصحة والعافية . سائلين المولى ان يكون من الخلف الصالح البار ..

A post shared by beram kayal 7 (@b.kayal7) on



המנג'ר כריס יוטון אמר לעיתון "ארגוס": "בירם הצטרף אלינו בתזמון מצוין של הולדת בנו. נתנו לנו קצת להיות עם האמא והבן והוא הגיע אלינו עם הרבה מוטיבציה. הוא אולי החמיץ כמה אימונים, אבל מה שחשוב זה שהוא בסדר ונמצא איתנו. אני מאושר עבורו ועבור אישתו".




בכל סוכנויות ההימורים יש הסכמה שכריס יוטון הוא המנג'ר בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להיות הראשון שיפוטר בליגה. בנוסף, מעט מאוד מהן נותנות צ'אנס לברייטון להישאר בפרמייר-ליג עוד עונה, אך הבעלים של הקבוצה טוני בלום אמר שגם אם ברייטון, תרד ליגה יוטון עדיין יהיה המנג'ר.



חמד. הסיכויים לא לטובתו (ברייטון רשמי)


לפי דיווחים, בלום השקיע עד כה בקבוצה 300 מיליון ליש"ט מהונו הפרטי. חלק גדול מהכסף הושג על ידי הימורים בגלל שבלום ידוע בהיותו אחד משחקני הפוקר הטובים בעולם והוא משתתף בתחרויות רשמיות.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי