ערן זהבי: "זה לא שווה אם אני כובש והקבוצה מפסידה"

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: הליגה הסינית

חלוץ גואנגז'ו RF דיבר לקראת המשחק ביום ראשון בבית מול יאנביין (14:30, ספורט1). הוא רוצה לנצח כמתנה ליום הולדתו ה-30

(גודל טקסט)

 ערן זהבי מקווה לחגוג את יום ההולדת ה-30 שלו עם ניצחון אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה כשגוואנגז'וRF  תארח את האחרונה בטבלה, יאנביין פודה. (14:30, שידור ישיר בספורט1). השחקנים של דראגן סטויקוביץ' רוצים להוכיח שסדרה של 11 משחקים עם ניצחון אחד בלבד לא מאפיינים את הקבוצה. השחקנים אומנם עייפים אחרי ה-2:4 ברבע גמר הגביע הסיני על היריבה העירונית, אבל יעשו הכל כדי לנצח. 

ערן זהבי ממשיך להוביל כמלך השערים של הליגה עם 14 כיבושים לעומת 12 של ריקרדו גולארט מאבגרנדה. אם ינצחו, יקדישו זהבי וחבריו את הניצחון לשוטר מקומי שהתמוטט במהלך הדרבי בגביע ביציע, פונה לבית החולים ומת שם מסיבה לא ברורה.

ערן זהבי: גיל 30 מאוד מפחיד אותי

ערן זהבי כבש את שערו הראשון העונה בליגה נגד יאנביאן בסיבוב הראשון בניצחון החוץ 0:1. הוא היה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "אני מאושר שכבשתי העונה מול יאנביאן במשחק הקודם, כי הבקעתי אחרי שני משחקים ראשונים העונה שלא כבשתי והתחילו לשאול אותי שאלות לגבי היכולת שלי להמשיך לכבוש".

על המשחק מחר: "דבר ראשון אני רוצה לעזור לקבוצה שלי לנצח. הבקעת השער חשובה, אבל דבר ראשון חשוב שנחזור לנצח. אם אני כובש והקבוצה מפסידה זה לא שווה לי. זה לא מה שאני רוצה. אני רוצה לכבוש ולהשיג ניצחון". 

דראגן סטויקוביץ' טען במסיבת עיתונאים שהמשחק יהיה קשה. "היריבה תעשה הכל לצאת מהמקום האחרון ותנסה לכבוש נגדו במתפרצות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי