מאמן זלצבורג מפרגן: דאבור נינוח ומספק את הסחורה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

החלוץ ושותפו להתקפה, האנס וולף בן ה-18, זוכים למחמאות רבות באוסטריה: "בונים על הצמד המשומן של הקבוצה". הישראלי גם נבחר לשחקן המצטיין על ידי האוהדים, ומתכונן לגומלין הליגה האירופית

(גודל טקסט)

מונאס דאבור הוגדר כפלופ בחצי העונה הראשונה שלו בזלצבורג. אחרי שיצא לחצי עונת השאלה בגראסהופרס, הישראלי חזר לקבוצה עם מאמן חדש, מרקו רוס, שנותן לו המון גב. התקשורת האוסטרית מתחילה להבין כמה פוטנציאל טמון בחלוץ, שכבש שלושה שערי ליגה ושער בליגה האירופית.

במשחק הליגה האחרון מול סנט פולטן ניצחה זלצבורג 1:5 עם צמד של דאבור. העיתון "זלצבורג נאכריכטן" פרסם כתבה מפרגנת על הצמד החדש של הקבוצה, דאבור והחלוץ האוסטרי בן ה-18 האנס וולף, אותו העלה המאמן רוס מהקבוצה עד גיל 23 שהצליחה שנה שעברה באירופה.

כל אחד מהחלוצים כבש שלושה שערים בליגה ושער באירופה, ודאבור רשם עד כה גם שישה בישולים בכל המסגרות. רוס אמר אחרי הניצחון האחרון: "דאבור מרגיש מאוד נינוח בקבוצה, אולי יותר מאחרים וזה מביא את הסחורה". הישראלי נבחר על ידי אוהדי זלצבורג למצטיין במשחק הליגה האחרון עם סטטיסטיקה מעולה של שני שערים, ארבע בעיטות למסגרת מתוך 11 ו-73 אחוזי הצלחה במסירות.

העיתון כתב: "נגד ויטורול הרומנית בגומלין של הליגה האירופית, זלצבורג בונה על הצמד המשומן החדש שלה אחרי שניצחה ברומניה 1:3". אם תחלוף על פני הרומנים, הקבוצה תעלה בפעם השביעית לשלב הבתים של הליגה האירופית.

מואנס דאבור. פורע את השטרות (טוויטר)
מואנס דאבור. פורע את השטרות (טוויטר)

מאמנה של זלצבורג, שלא הצליח לעלות לפלייאוף של ליגת האלופות, מקבל בכל זאת שבחים על עבודתו אחרי שהוא אימן עד השנה רק את הנוער. "אנחנו בונים על משחק אגרסיבי וקבוצתי ועם כמה שחקנים בעלי יכולת נוצצת". זלצבורג הודחה מול רייקה בשערי חוץ ממוקדמות ליגת האלופות, ולמעשה לא הפסידה ב-11 משחקים מתחילת העונה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי