ג'ון אוגו ומאור מליקסון יחזרו להרכב הפועל באר שבע

מאור מליקסון ג'ון אוגו
מאור מליקסון ג'ון אוגו | צילום: דני מרון

גם גדיר יחזור לסגל של ברק בכר נגד בית"ר ירושלים (21:00), אוחנה ובוזגלו על הספסל. האלופה תערוך טקס לזכרו של ג'קי דקל

(גודל טקסט)
 הרבה אמוציות ישתחררו הערב (21:00) באצטדיון טרנר, בלי קשר לתוצאת המשחק שבו תארח הפועל באר שבע את בית"ר ירושלים. המשחק ייפתח בטקס קצר לזכרו של ג'קי דקל, שחקן ומאמן הקבוצה לשעבר, שהלך לעולמו לאחר מחלה קשה. בן 75 היה במותו.

דקל קנה את עולמו לפני 32 שנה כשארבעה מחזורים לפני סיומה של עונת 1984/85 מונה למאמן חירום, כשבאר שבע תקועה עמוק מתחת לקו האדום. במחזור הנעילה אירחה ב"ש את בית"ר ירושלים, בידיעה שרק ניצחון יבטיח את הישארותה.

עם כיבוש שער הניצחון, מראשו של אלי וייצמן, ניתן האות לחגיגות ההישרדות. רפי בן חמו, מגן הקבוצה, הניף את דקל על כתפיו. 15 אלף אוהדים בכו מאושר ביציעים. "הרגשנו כאילו שזכינו באליפות", סיפר בן חמו לאחר שהוריד את ג'קי לקרקע.  

מאות ליוו אתמול את דקל בדרכו האחרונה, ביניהם רבים משחקני דור האליפויות מאמצע שנות ה-70. את האלופה הנוכחית ייצג בהלוויה המנכ"ל אסי רחמים. בהודעת האבל שהתפרסם באתר הרשמי של הקבוצה נכתב: "מועדון הכדורגל הפועל תדיראן באר שבע מרכין ראשו בעצב רב עם פטירתו של  ג'קי דקל. הוא גידל דורות של שחקנים והיה חלק בלתי נפרד ממורשת המועדון. יהי זכרו ברוך".  



יחליף את הובאן בעונה הבאה? איינבינדר (עדי אבישי)

 

בית"ר חוזרת לבירת הנגב בלי יותר מדי יומרות, ובסיטואציה מסוימת יכולה להיות עדה פעם נוספת לחגיגות באר שבעיות. שני המפגשים הקודמים העונה הוכרעו לטובת האדומים, וניצחון שלישי יאפשר לאלופה להגדיל שוב את הפער ממכבי תל אביב לכדי 6 נקודות.

למעט ניב זריהן ומתן אוחיון הפצועים, סגל מלא יעמוד לרשות המאמן ברק בכר, כולל מאור מליקסון וג'ון אוגו, שהחמיצו את הניצחון על מכבי פ"ת במחזור הקודם. מליקסון התגבר על הפציעה שהשביתה אותו למשך שבועיים ואוגו סיים לרצות עונש השעיה בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

את רביעיית הקשרים ישלימו, על-פי האימון המסכם, מהראן ראדי ואובידיו הובאן שנמצא בפורמה. הקשר הרומני ישמור את דן אייבינדר, קשרה של בית"ר, שסומן כמחליפו בעונה הבאה למורת רוחם של לא מעט אוהדים.  מיכאל אוחנה יירד לספסל ויחכה להזדמנות, כמו גם מאור בוזגלו. מוחמד גדיר, שניצל בנס לאחר שמכוניתו התהפכה, ערך אתמול אימון מלא ויהיה בסגל.



בוזגלו. יחכה להזדמנות על הספסל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי